ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΣΩΠΙΑΣ

Σχολικό έτος 2011-2012

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

Το θέμα του προγράμματος ήταν "Βιολογική καλλιέργεια αμπελιού και παραγωγή κρασιού από καλλιέργεια αυτού του είδους".

Υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι: Αποστόλου Παντελής (Φυσικής Αγωγής) και Παρασκευή Γουλίτσα (Πληροφορικός).

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή και επίσκεψη στο οινοποιείο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας.

Project Α Λυκείου Α΄ Τετράμηνο

Κατά το Α τετράμηνο της σχολικής χρονιάς 2011-2012 εισήχθη για πρώτη φορά το μάθημα του project. Οι μαθητές εκπόνησαν με τη βοήθεια των καθηγητών τους μία εργασία και επειδή η εισαγωγή του μαθήματος είναι πιλοτική, βαθμολογήθηκαν ομαδικά.

Το θέμα της εργασίας ήταν "Ο Καραγκιόζης και το ελληνικό θέατρο Σκιών".

Καθηγητές του μαθήματος:

Κρουσταλάκης Σπυρίδων (ΠΕ02)

Χριστοδούλου Ιωάννα (ΠΕ04)

Απρίλιος 2012

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012 ΕΤΟΣ 3ο ΦΥΛΛΟ 20ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ

 

Στα πλαίσια του προγράμματος Comenius που έχει αναλάβει το σχολείο μας, δουλέψαμε πάνω στο θέμα «Πώς οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει την εκπαίδευση» στη χώρα μας τα τελευταία είκοσι χρόνια. Αφού κουραστήκαμε αρκετά, μαθητές και καθηγητές, για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απαιτούσε το πρόγραμμα, ήρθε η ώρα για το πολυπόθητο ταξίδι στη Λιθουανία για τέσσερις μαθήτριες της Β΄ Λυκείου και δύο καθηγήτριες.

Αν και το ταξίδι ήταν κουραστικό και λόγω απόστασης μα και επειδή αλλάξαμε δύο αεροπλάνα, η εμπειρία άξιζε πραγματικά τον κόπο. Αρχικά διανυκτερεύσαμε στη Ρίγα της Λετονίας και την επομένη οι υπεύθυνοι του προγράμματος από την Λιθουανία μας μετέφεραν με λεωφορείο μαζί με τα άλλα γκρουπ που συμμετείχαν στο πρόγραμμα στην επαρχιακή πόλη Γιονίσκις όπου βρίσκεται το Λιθουανικό σχολείο.

Η Λιθουανία είναι μια υπέροχη χώρα με φύση που σε συναρπάζει: απέραντες καταπράσινες πεδιάδες, δάση μαγικά, ποτάμια και λίμνες παντού. Οι άνθρωποί της μας άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Φιλόξενοι και ζεστοί, μας υποδέχτηκαν και μας ξενάγησαν στην χώρα τους. Η διαμονή μας εκεί ήταν πολύ καλά οργανωμένη ώστε να μην αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα. Γνωρίσαμε ανθρώπους διαφορετικούς, γευτήκαμε τα ενδιαφέροντα και διαφορετικά φαγητά τους, είδαμε τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής τους.

Τα εργαστήρια στο σχολείο ήταν λειτουργικά και τέλεια οργανωμένα. Ως εκπαιδευτικός έμεινα έκπληκτη όταν είδα μια χώρα σαν την Λιθουανία να έχει άρτια οργανωμένα σχολεία: ο κάθε εκπαιδευτικός είχε την δική του αίθουσα εξοπλισμένη με διαδραστικό πίνακα, υπολογιστή με διαδίκτυο, βιβλιοθήκες γεμάτες με το υλικό του. Το σχολείο πάλι ήταν ανακαινισμένο, με αίθουσες για δέκα περίπου μαθητές, καντίνα-εστιατόριο και αίθουσα εκδηλώσεων. Το ωράριο των μαθητών και καθηγητών ήταν το ίδιο με το δικό μας αλλά είχαν αρκετά καλλιτεχνικά και αθλητικά μαθήματα (θέατρο, τέχνες, μπάσκετ κλπ). Στενοχωρήθηκα που στην Ελλάδα δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να φτάσουμε έστω και στο επίπεδο αυτό της Λιθουανίας. Δυστυχώς, το ελληνικό κράτος δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ πραγματικά για την εκπαίδευση και το «έμψυχο υλικό της», έστω κι αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που καθημερινά αγωνίζονται γι? αυτήν δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό και μαθητές γεμάτοι όρεξη και ενέργεια, έτοιμοι να αρπάξουν κάθε ευκαιρία που τους δίνεται για να μάθουν, να προχωρήσουν, να εξελιχθούν.

Έτσι είναι και οι δικές μας τέσσερις μαθήτριες που είχαμε την χαρά να συνοδεύσουμε στη Λιθουανία. Ήμουν σίγουρη από πριν, γνωρίζοντας αρκετά χρόνια τα τέσσερα κορίτσια, ότι δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα. Πραγματικά όμως αισθάνθηκα πολύ περήφανη όταν τα κορίτσια μας έβγαλαν «ασπροπρόσωπους» συμμετέχοντας στα εργαστήρια. Δραστήριες, γεμάτες ιδέες, ζωντάνια και αυθορμητισμό, κοινωνικές και ευγενικές, έκαναν τους άλλους συναδέλφους να μιλούν γι? αυτές με τα καλύτερα λόγια. Είναι αλήθεια πως αισθάνεσαι μεγάλη ικανοποίηση όταν βλέπει ότι έχεις κι εσύ συμβάλει, πέρα από την οικογένεια, στη διαμόρφωση ανθρώπων που έχουν ουσιαστικές βάσεις και μπορούν να προχωρήσουν στη ζωή τους.

Χαίρομαι που ήμουν μια από τις συνοδούς στη Λιθουανία γιατί απέκτησα καινούργιες εμπειρίες, γνώρισα καινούργιους ανθρώπους με ιδέες διαφορετικές και ενδιαφέρουσες και είχα την ευκαιρία να τα μοιραστώ όλα αυτά με τις μαθήτριές μας.

Εύχομαι το επόμενο ταξίδι του προγράμματος για Αυστρία να είναι εξίσου ενδιαφέρον και εποικοδομητικό.

Ευαγγελία Κώνστα (Γαλλικής)


 

Το δεύτερο ταξίδι με την ομάδα Comenius στη Λιθουανία ήταν μια μοναδική εμπειρία για μένα. Φυσικά η διαφορετικότητα της χώρας σε σχέση με τις μεσογειακές ήταν κάτι ξεχωριστό όπως και η συμμετοχή μου σε εργαστήριο θεάτρου. Τίποτα όμως δε μπορεί να συγκριθεί με τη περηφάνια που ένιωσα βλέποντας τις μαθήτριες μας όχι μόνο να συνεργάζονται με αλλόγλωσσους μαθητές και καθηγητές αλλά να ξεχωρίζουν με την εργατικότητα, τις ιδέες τους και τις γνώσεις τους. Και όλα αυτά που εγώ αισθανόμουν ήρθαν και μου τα επιβεβαίωσαν συνάδελφοι από άλλες χώρες και με συνεχάρησαν για τις μαθήτριες μας.

Ειλικρινά με κάνατε πολύ υπερήφανη Αγγελική, Μαγδαληνή, Ευαγγελία και Χριστίνα. Ελπίζω να ήταν και για σας ένα υπέροχο ταξίδι που άφησε πολλές αναμνήσεις.                                                 Κατερίνα   Πιλαφά ( Μαθηματικός)

 

Αυτό που δεν θα ξεχάσω από αυτό το ταξίδι είναι τα όμορφα κτήρια που έμοιαζαν σαν πίνακες ζωγραφικής, οι πλακόστρωτοι δρόμοι και το παραμυθένιο κάστρο. Η Λιθουανία είναι μια πανέμορφη χώρα γεμάτη λίμνες με κρυστάλλινα νερά και πυκνά δάση, είναι ένα ζωντανό παραμύθι.

Μαγδαληνή Πλιάκου Β΄ Λυκείου

 

 

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ?COMENIUS?

 

 

 

Τρίτη 24 Απριλίου. Η μέρα αυτή άρχισε πιο νωρίς από οποιαδήποτε άλλη μέρα. 3:00 π.μ το πρωί, έπρεπε να ξεκινήσουμε ώστε 4:00π.μ να είμαστε στο αεροδρόμιο. Η πτήση μας μέχρι την Φρανκφούρτη είχε αρκετό ενδιαφέρον. Μέχρι την επόμενη πτήση μας στη Ρίγα έμενε αρκετός χρόνος για να περιηγηθούμε   στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Η επόμενη πτήση, μας οδήγησε στον τελικό προορισμό μας. Πήραμε το λεωφορείο για το tiger hostel. Αφού βρήκαμε που ακριβώς ήταν, τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας, φορέσαμε άνετα παπούτσια και ξεκινήσαμε για νέες ανακαλύψεις στη Ρίγα! Ήταν όλα τόσο όμορφα! Υπήρχαν τεράστια καταπράσινα πάρκα με ποτάμια και όμορφα αγάλματα, πάγκοι που πουλούσαν όμορφα κοσμήματα από κεχριμπάρι και ασήμι. Τα κτίρια έμοιαζαν να έχουν βγει από παραμύθι. Μετά την περιήγηση μας στην πόλη φάγαμε σε ένα παραδοσιακό εστιατόριο και λίγο αργότερα συναντήσαμε τους καθηγητές της ομάδας των Ισπανών και στη συνέχεια τους Ισπανούς μαθητές, οι οποίοι μας υποδέχτηκαν πολύ θερμά.

Τετάρτη 25 Απριλίου

Φάγαμε πρωινό και στη συνέχεια μαζί με τους Ισπανούς και τους Πολωνούς πήραμε το λεωφορείο για το αεροδρόμιο. Εκεί παραλάβαμε την ομάδα της Γερμανίας και της Αυστρίας και όλοι μαζί κατευθυνθήκαμε προς το Joniskis της Λιθουανίας. Το ταξίδι δεν ήταν καθόλου κουραστικό αφού ήταν μόνο μια ώρα μακριά από τη Ρίγα. Στη συνέχεια φάγαμε μεσημεριανό και ύστερα πήγαμε στο σχολείο. Εκεί τα παιδιά μας υποδέχτηκαν με μια γιορτή με τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς. Έπειτα χωριστήκαμε σε ομάδες σύμφωνα με την ομάδα εργασιών όπου άνηκε ο καθένας. Τα παιδιά της Λιθουανικής ομάδας μας ξενάγησαν στο σχολείο τους. Ένα μεγάλο σχολείο για τα δικά μας δεδομένα με καλές υποδομές, αίθουσα υπολογιστών, κλειστό γυμναστήριο και ένα τεράστιο προαύλιο. Αργότερα ακολούθησαν δραστηριότητες μέσα από τις οποίες ήρθαμε σε επαφή και με τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας μας. Μετά από αυτό ακολούθησε το βραδινό γεύμα και η επίσκεψη στο μουσείο του μπάσκετ. Η μέρα όμως δεν τελείωσε εκεί, αφού αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε πάρτι. Η πιο χαρακτηριστική στιγμή από εκείνη τη βραδιά είναι η στιγμή όπου όλα τα παιδιά χορεύουμε ακριβώς το ίδιο χορευτικό σε ένα μεγάλο κύκλο. Κατά της 10:00 μ.μ. το πάρτι έλαβε τέλος και όλοι επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο εξαντλημένοι.

Πέμπτη 26 Απριλίου

Η πρώτη μέρα εργασιών, 9:00π.μ. βρισκόμασταν στο σχολείο για να ξεκινήσουμε. Εκεί χωριστήκαμε ώστε η κάθε μία από μας να ενταχθεί στην ομάδα της. Ακολούθησε ένα μικρό διάλειμμα που ισούται με καινούριες γνωριμίες, εργασίες μέχρι τις 14:00 και στις 16:30 επισκεφτήκαμε το ?Hill of Crosses? ένα μέρος με πάρα πολλούς σταυρούς παρόμοιο με νεκροταφείο. Φεύγοντας από εκεί κατευθυνθήκαμε στην πόλη Siauliai, στο εμπορικό κέντρο ?Akropolis? όπου είχαμε την ευκαιρία να ψωνίσουμε. Αυτό που μας έκανε εντύπωση εκεί ήταν ότι δεν υπήρχαν δισκοπωλεία, υπήρχε όμως παγοδρόμιο στο κέντρο του πρώτου ορόφου. Στις 21:00 αποχαιρετιστήκαμε και δώσαμε ραντεβού την επόμενη μέρα.

Παρασκευή 27 Απριλίου

7:00 π.μ ήμασταν ήδη στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για τον προορισμό μας, την πρωτεύουσα της Λιθουανίας, Vilnius. Αφού κάναμε μια στάση σε ένα καταπράσινο τοπίο για να ξεκουραστούμε αλλά και να τραβήξουμε φωτογραφίες περίπου στις 12:30 φτάσαμε στο Trakai, ένα πανέμορφο κάστρο βγαλμένο από ιπποτική ταινία, περιτριγυρισμένο από μία λίμνη. Με αυτόν τον τρόπο καταφέραμε να δούμε κι εμείς το κάστρο, κάνοντας τον γύρω του με πλοίο, ενώ την ίδια ώρα παίρναμε το μεσημεριανό μας. Περίπου στις 15:30 βρισκόμασταν στο Vilnius και λίγο αργότερα περιηγηθήκαμε στην παλιά πόλη, γεμάτη από μαγαζιά και πάγκους με αντικείμενα φτιαγμένα από κεχριμπάρι. Στην επιστροφή σταματήσαμε σε ένα εμπορικό κέντρο για περίπου μια ώρα και μετά συνεχίσαμε το ταξίδι της επιστροφής.

Σάββατο 28 Απριλίου

Τελευταία μέρα εργασιών, έτσι στις 9:00π.μ. στο σχολείο ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες, περίπου στις 13:00 πήγαμε για μεσημεριανό σε ένα όμορφο εστιατόριο και μετά πίσω στο σχολείο για τη συνέχεια των εργασιών. Στις 16:00 έγιναν οι παρουσίες των εργασιών από όλες τις ομάδες του θεάτρου, της εφημερίδας, του κόμικ, της έκθεσης και της ταινίας. Ο διευθυντής του σχολείου έδωσε δώρα σε κάθε αποστολή και μετά ακολούθησε το αποχαιρετιστήριο πάρτι. Ειδικά τη στιγμή του αποχαιρετισμού η ατμόσφαιρα ήταν υπερβολικά φορτισμένη και τα περισσότερα παιδιά ήταν με δάκρυα στα μάτια.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το ταξίδι αυτό για μένα ήταν πραγματικά υπέροχο. Οι εμπειρίες που απέκτησα ενσωματώθηκαν στην φιλοσοφία της ζωής μου .Το να δουλεύεις με παιδιά από άλλες χώρες ήταν δύσκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον     και εύχομαι να ξανά έχω την ευκαιρία να το κάνω όπως φυσικά το εύχομαι και σε όλα τα παιδιά. Επιπλέον το να έρχεσαι σε επαφή ταυτόχρονα με πολλές κουλτούρες για μένα ήταν κάτι που μου κέντριζε υπερβολικά το ενδιαφέρον και το απόλαυσα. Την ευχάριστη αυτή ατμόσφαιρα βέβαια την καλλιέργησαν και οι υπέροχες φίλες και συμμαθήτριές μου και οι φοβερές καθηγήτριες μας , τις οποίες ευχαριστώ πάρα πολύ που ήταν εκεί μαζί μου και μου χάρισαν στιγμές τους .

Αγγελική Παπαθανασίου Β΄ Λυκείου

 

Στην ζωή μας πάντα έχουμε νέες εμπειρίες. Κάποιες καλές ,κάποιες όχι. Μερικές κρατούν πολύ, μερικές λίγο. Το ωραίο είναι πως μένουν πάντα στο μυαλό. Αυτές οι έξι μέρες στην Λιθουανία θα μου μείνουν αξέχαστες. Ήταν από τα καλύτερα που έχω ζήσει έως τώρα. Γνώρισα καινούρια μέρη και ανθρώπους συνεργάστηκα μαζί τους με τις καλύτερες προϋποθέσεις, αυτός ήταν ο πρωταρχικός στόχος, κάναμε υπέροχες εργασίες. Ευχαριστώ τους καθηγητές   μου που μου έδωσαν μία τέτοια ευκαιρία. Όλοι θα μου λείψουν! Μα όλα τα ωραία κρατάνε λίγο, μένουν οι αναμνήσεις και χαίρομαι που μένουν χαραγμένες τέτοιες στιγμές στο μυαλό για πάντα...

                                                                       Χριστίνα Κατσέλη Β΄ Λυκείου

 

Το ταξίδι μας στη Λετονία-Λιθουανία ήταν υπέροχο: ένα αρκετά μακρινό ταξίδι, αφού χρειάστηκαν δύο πτήσεις για να φτάσουμε ως εκεί. Συνεχίσαμε και με λεωφορεία. Η πιο ωραία στιγμή ήταν όταν συναντηθήκαμε με τα παιδιά από τις άλλες χώρες. Η εμπειρία ήταν καταπληκτική!

Πολύ συγκινητική ήταν η στιγμή του αποχωρισμού. Ευχαριστούμε τις καθηγήτριες που μας συνόδευσαν αλλά και όσους εργάσθηκαν για να πραγματοποιηθεί αυτός ο σκοπός.

Ευαγγελία Σκουρτανιώτη Β΄ Λυκείου

 

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΝΕΜΕΑ

Tην Παρασκευή 27/4/2012 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στη Νεμέα, στα πλαίσια των προγραμμάτων   Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας με θέμα «βιολογική καλλιέργεια αμπελιού και παραγωγή κρασιού από καλλιέργεια αυτού του είδους »

Στην περιοχή μας η αμπελουργία κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη καλλιέργεια της γης και την απασχόληση των κατοίκων. Έτσι η εκδρομή απέκτησε για μας ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού θα είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε πως αντιμετωπίζουν το αμπέλι σε μια άλλη περιοχή της χώρας.

Επισκεφθήκαμε πρώτα το οινοποιείο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο συνεταιρισμός έχει 3500 μέλη και η παραγωγή τους υπολογίζεται στους12000 τόνους κρασί.

Μας μίλησαν για τις εξαγωγές, για βραβεία ποιότητας και για πιστοποιήσεις ονομασίας προέλευσης και πολλά άλλα που για εμάς ήταν πρωτάκουστα, παρόλο που η παραγωγή της περιοχής μας ξεπερνά αυτή της Νεμέας. Οι άνθρωποι κληρονομήσαν από τους προγόνους ό,τι και εμείς μόνο που εκείνοι εξελιχθήκαν και εμείς μείναμε στάσιμοι. Η παραγωγή της , ισοδύναμη με τη δικιά μας, αξιοποιείται σε 50 εγκεκριμένα οινοποιεία, ενώ η δική μας ούτε σε 5.

Αφού ενημερωθήκαμε, ξεκινήσαμε για τον επόμενο μας σταθμό τις Μυκήνες. Εκεί ενθουσιαστήκαμε   από τα κυκλώπεια τείχη της ακρόπολης των Μυκηνών, τους λέοντες και φυσικά τα κοσμήματα του τάφου του Ατρέα αντίγραφα των οποίων βρίσκονταν στο μουσείο. Ο τάφος του Ατρέα ήταν επιβλητικός και αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν το ιδιαίτερα μεγάλο του μέγεθος. Ολόκληρος ο θόλος του τάφου στηριζόταν σε μια περίτεχνη κατασκευή.

Βλέποντας όλα αυτά νοιώσαμε δέος γιατί στους τόπους που εμείς τώρα βαδίζαμε, οι πρόγονοί μας δημιούργησαν θαυμαστά έργα. Τέτοιες ώρες η φαντασία μας τρέχει στο χρόνο αλλά και η περηφάνια για όλη αυτή την κληρονομιά είναι μεγάλη!

Εβελίνα Δουγέκου ?Μαγδαληνή Πανούση Α΄ Γυμνασίου

Κυριακή 29 Απριλίου

Τελευταία μέρα αλλά και περισσότερο κουραστική. Πήραμε πρωινό και αποχαιρετήσαμε τα παιδιά της Λιθουανίας. Ανεβήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για την επιστροφή στη Ρίγα. Εκεί αποχαιρετήσαμε και τα υπόλοιπα παιδιά καθώς εμείς κατεβήκαμε στο αεροδρόμιο Στην Ελλάδα φτάσαμε στις 22:00. Αποχαιρετιστήκαμε και η κάθε μία έφυγε κρατώντας τις δικές της αναμνήσεις και τα δικά της συναισθήματα για αυτό το ταξίδι. Σίγουρα όμως με τις ίδιες εμπειρίες και καινούριους φίλους, που ακόμα κι αν βρίσκονται αρκετά μακριά, πάντα θα κρατάμε τις αναμνήσεις από αυτούς μέσα στις καρδιές μας.

Μαγδαληνή Πλιάκου Β΄Λυκείου

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ   ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Την Πέμπτη 26 Απριλίου ο Διευθυντής μας ενημέρωσε πως θα μας επισκεφτεί την 6η ώρα η οδοντίατρος Ελένη-Άννα   Φωστέρη για να μας μιλήσει για την στοματική υγιεινή των δοντιών μας. Η οδοντίατρος μας μίλησε και μας παρουσίασε ένα βίντεο και εικόνες ανθρώπων που φροντίζουν ή δεν φροντίζουν τα δόντια τους και ποια είναι τα αποτελέσματα μετά από αυτή την καθημερινή συνήθεια. Επίσης μας είπε ότι πρέπει να επισκεπτόμαστε τον οδοντίατρο μία φορά το χρόνο, γιατί με την πρόληψη αποφεύγουμε πιθανά μελλοντικά προβλήματα. Ακόμη το πολύ ή το μη βούρτσισμα βλάπτει την υγεία των δοντιών. Ύστερα μας υπέδειξε με την βοήθεια μιας τεχνητής οδοντοστοιχίας, σε ποια σημεία της οδοντοστοιχίας πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στο βούρτσισμα. Η μικρή αυτή εκδήλωση τελείωσε με ερωτήσεις μαθητών και καθηγητών προς την οδοντίατρο. Τελειώνοντας μοίρασε σε όλους μας οδοντόκρεμες.

                                                               Παρασκευή Μπουραντά   Β΄ Γυμνασίου

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ   ΕΠΙΣΚΕΨΗ     ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ         ΦΟΙΤΗΤΩΝ   Φ.Π.Ψ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Το σχολείο μας συμμετείχε στα εργαστήρια επαγγελματικού προσανατολισμού που διοργάνωσε το ΚΕΣΥΠ Θήβας με το Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης στην Επαγγελματική Συμβουλευτική (ΚΕΑΕΣ) του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα εργαστήρια αυτά είχαν θέμα τη «Λήψη απόφασης σε περίοδο οικονομικής κρίσης» και έγιναν στα πλαίσια του μαθήματος ΣΕΠ. Έτσι, στις 29 Μαρτίου τέσσερις συνεργάτες του ΚΕΑΕΣ επισκέφτηκαν το σχολείο μας και οργάνωσαν το εργαστήριο για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου. Παρακάτω παραθέτουμε τις εντυπώσεις των μαθητών.

Αρχικά χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και μετά σε μικρότερες. Αναλύσαμε μέσα από παραδείγματα διαφόρων περιστατικών τις «παγίδες» που ελλοχεύουν για έναν έφηβο στη λήψη αποφάσεων, τις οποίες ονομάσαμε με τρεις διαφορετικούς όρους: ο «φόβος της αλλαγής», το « ακούω ό,τι θέλω» και το «βάρος των προηγούμενων αποφάσεων». Με τη βοήθεια των ψυχολόγων αλλά και μέσα από τα παραδείγματα αντιληφθήκαμε τα λάθη στα οποία μπορεί ένας έφηβος να υποπέσει και να τον επηρεάσουν στις αποφάσεις του. Ήταν μία εποικοδομητική ώρα και ελπίζουμε όλοι σχεδόν οι συμμαθητές μας να επωφελήθηκαν από την εξαγωγή των συμπερασμάτων.

                                         Μηλίτσα Μανάϊ Μαρία Παραθύρα   Γ΄ Γυμνασίου

 

ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ: ΣΟΥΝΙΟ-ΛΑΥΡΙΟ

Την Πέμπτη 5 Απριλίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την μονοήμερη εκδρομή στο Λαύριο και στο Σούνιο. Η αναχώρηση έγινε το πρωί στις 8:15 από το σχολείο. Είχαμε μια ευχάριστη διαδρομή και έτσι χωρίς να το καταλάβουμε βρεθήκαμε στα παλιά ορυχεία του Λαυρίου. Εκεί λειτουργεί πάρκο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για θέματα που άπτονται γεωλογικών παρατηρήσεων και φαινομένων. Μια ειδικός μας ξενάγησε στο χώρο και μας εξήγησε τα πάντα για την ιστορία των   ορυχείων του Λαυρίου και την οικονομική τους εκμετάλλευση από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας. Αφού τελειώσαμε με την ξενάγηση συνεχίσαμε τη διαδρομή μας και πήγαμε στην πόλη του Λαυρίου. Εκεί περιηγηθήκαμε στο λιμάνι, βγάλαμε φωτογραφίες, φάγαμε μεσημεριανό και ύστερα πήγαμε στον Αρχαίο Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Τέλος πήραμε το δρόμο για την επιστροφή για τα χωριά μας με νέες εμπειρίες και εντυπώσεις.

Καιτούλα-Δήμητρα Λίγγου Γ΄Γυμνασίου

Η ομάδα σύνταξης

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Πιλαφά Κατερίνα (Μαθηματικός)

 

 

 

 

 

Project Α Λυκείου B΄ Τετράμηνο

Η ερευνητική εργασία του Β τετραμήνου είχε σαν θέμα "Εθισμός σε ουσίες και οι συνέπειες της εξάρτησης".

Οι μαθητές αξιολογήθηκαν ατομικά.

Υπεύθυνοι καθηγητές:

Κρουσταλάκης Σπυρίδων (ΠΕ02)

Χριστοδούλου Ιωάννα (ΠΕ04)

Μάρτιος 2012

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΕΤΟΣ 3ο ΦΥΛΛΟ 19ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS -2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Πριν από 4 μήνες περίπου μας είχε ανακοινωθεί ότι το πρώτο ταξίδι, με μαθητές, που θα πραγματοποιούταν με το πρόγραμμα Comenius θα ήταν στην Ισπανία και ότι 3 κορίτσια από την Α? λυκείου και 2 από τη Β? λυκείου θα έπαιρναν μέρος σ? αυτό μαζί με δυο καθηγήτριες συνοδούς.

Οι μέρες έφτασαν και έτσι το Σάββατο 25/2 ταξιδέψαμε για τη Μαδρίτη. Φτάσαμε στην πόλη περίπου στις 12:30 το μεσημέρι. Αποφασίσαμε την πρώτη μέρα να πάμε μια βόλτα μέχρι το Τολέδο για να επισκεφτούμε το μουσείο του El Greco. Έτσι κι έγινε. Το απογευματάκι φτάσαμε στο Τολέδο, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να θαυμάσουμε τα έργα του μεγάλου καλλιτέχνη. Το Τολέδο είναι μία μαγική πόλη, χαρακτηρισμένη από την UNESCO ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς. Το βράδυ λόγω κούρασης σκεφτήκαμε να μείνουμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε.

Το επόμενο πρωί συγκεντρωθήκαμε όλα τα άτομα που έπαιρναν μέρος στο πρόγραμμα στην είσοδο του ξενοδοχείου και κατευθυνθήκαμε προς το μετρό με προορισμό το IES Galileo Galilei, το σχολείο όπου τα παιδιά της Ισπανίας καθώς και οι καθηγητές τους μας περίμεναν για να μας καλωσορίσουν. Φτάνοντας στο σχολείο η υποδοχή ήταν πολύ θερμή και όλα τα παιδιά πολύ φιλικά. Το πρόγραμμα της πρώτης μέρας περιλάμβανε παιχνίδια για να γνωριστούμε καλυτέρα με τα υπόλοιπα άτομα. Το απόγευμα επισκεφτήκαμε το Retiro Park, ένα πάρκο στο οποίο χωρισμένοι σε ομάδες παίξαμε ένα κυνήγι θησαυρού. Αφού τελειώσαμε το παιχνίδι πήγαμε για φαγητό και έπειτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

Τη Δευτέρα το πρωί πήραμε πάλι τον δρόμο για το σχολείο των Ισπανών. Αφού φτάσαμε εκεί χωριστήκαμε, πηγαίνοντας ο καθένας στην ομάδα του για να ξεκινήσουμε τις εργασίες μας. Έτσι οι μισοί παρέμειναν στο σχολείο και οι άλλοι μισοί κατευθυνθήκαμε σ? ένα άλλο κτίριο, στο πολιτιστικό κέντρο (Margarita Buron). Εκεί μείναμε μέχρι τις 4 περίπου το απογευματάκι και μετά πήγαμε μια βόλτα στο κέντρο της Μαδρίτης μέχρι το βραδάκι, όπου αρχικά κάναμε μια περιήγηση στην πόλη, κι έπειτα πήγαμε για φαγητό.

Την Τρίτη είχαμε το ίδιο πρόγραμμα όσον αφορά το πρωί. Μοιραστήκαμε και πάλι στις ομάδες μας και ξεκινήσαμε δουλεία. Κατά τις 5 τελειώσαμε τις εργασίες μας και αποφασίσαμε να πάμε πάλι βόλτα στο κέντρο της Μαδρίτης, αυτή τη φορά για ψώνια. Το βράδυ, επιστρέφοντας στο ξενοδοχείο σκεφτήκαμε να καθίσουμε στο καθιστικό όπου βρίσκονταν αρκετά παιδιά από τις ομάδες μας και να συζητήσουμε ώστε να μάθουμε περισσότερα πράγματα ο ένας για τον άλλον.

Την Τετάρτη δεν είχαμε το ίδιο πρόγραμμα με τις άλλες μέρες. Το πρωί χωριστήκαμε σε δυο μεγάλες ομάδες όπου η μια θα πήγαινε επίσκεψη στο μουσείο του Prado και η άλλη ομάδα θα πήγαινε στο μουσείο Reina Sofia. Tο μεσημεράκι πήγαμε και πάλι στο σχολείο των Ισπανών όπου φάγαμε το μεσημεριανό μας και κατά τις 4 πήγαμε στο άλλο κτίριο ώστε να τελειώσουμε ότι εκκρεμότητες μας είχαν μείνει στις εργασίες μας και να οργανώσουμε το χώρο. Tο απόγευμα θα γινόταν η εκδήλωση όπου θα παρουσιάζαμε η κάθε ομάδα αυτά που είχε αναλάβει να κάνει και έπειτα ακλουθούσε πάρτι! Έτσι κι έγινε. Ετοιμάσαμε το χώρο και κατά τις 7 όλα ήταν έτοιμα και όλα τα άτομα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να δουν τη δουλειά που είχαν κάνει τα παιδιά. Παρακολούθησαν τα κόμικς και την εφημερίδα που έφτιαξαν τα παιδιά με τις ομάδες τους καθώς και την έκθεση των αντικειμένων που είχε ετοιμάσει η αντίστοιχη ομάδα. Την εκδήλωση άνοιξε μια ομάδα καθηγητών μαζί με το διευθυντή του σχολειού τους, ο οποίος εκφώνησε ένα λόγο επευφημώντας την προσπάθεια που καταβλήθηκε και από τους μαθητές και από τους υπευθύνους καθηγητές του προγράμματος. Στη συνέχεια, η ομάδα του θεάτρου παρουσίασε τρία μικρά θεατρικά δρώμενα και η ομάδα του φιλμ παρουσίασε μία ταινία μικρού μήκους, που είχαν γυρίσει τα παιδιά. Αφού τέλειωσαν οι παρουσιάσεις και η εκδήλωση έφτανε στο τέλος της, η ελληνική ομάδα χόρεψε παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς, στους οποίους πήραν μέρος με εμάς και παιδιά από άλλες χώρες! Έτσι τέλειωσε η εκδήλωση και ήταν η ώρα του πάρτι! Περάσαμε πολύ όμορφα, χορέψαμε και διασκεδάσαμε!! Αφού τέλειωσε και το πάρτι αποχαιρετιστήκαμε με τα παιδιά και η ατμόσφαιρα ήταν πολύ φορτισμένη. Ήμασταν γεμάτοι με όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες και στενοχωρημένοι που όλο αυτό τέλειωνε για εμάς εκείνο το βράδυ?

Την Πέμπτη το πρωί φύγαμε από το ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς το αεροδρόμιο για να επιστρέψουμε στην Ελλάδα όπου φτάσαμε περίπου στις 6 το απόγευμα.

Από το ταξίδι αυτό σίγουρα θα μας μείνουν υπέροχες αναμνήσεις.. Δημιουργήσαμε φιλίες που σίγουρα δε θα ξεχάσουμε και δε θα χάσουμε επαφή με τα παιδιά που γνωρίσαμε.. Περάσαμε υπέροχα και ήταν για όλους μας

 

 

                                                              Κατερίνα Κουκουβίνου Α΄Λυκείου

 

 

 

 

 

Οκτώβριος 2010 : η πρώτη επαφή με τους εταίρους - Φεβρουάριος 2012 : η πρώτη επίσκεψη μαθητών του σχολείου μας στην Ισπανία. Επιτέλους οι κόποι επέφεραν καρπούς ? Πέντε μαθητές του σχολείου μας, παιδιά που τα έβλεπα στη τάξη, κάθε μέρα από τη πρώτη γυμνασίου και τώρα 16-17 χρονών σε μια ξένη χώρα, ανάμεσα σε 80 μαθητές και 20 καθηγητές από Γερμανία, Αυστρία, Λιθουανία, Πολωνία και φυσικά Ισπανία. Όνειρο;

Για πολλούς τα ταξίδια αυτά θεωρούνται αναψυχή. Κάθε άλλο όμως. Εκτός από τις επισκέψεις στο Τολέδο και το μουσείο του Ελ Γκρέκο, το Ρετίρο Πάρκ και το Πράδο, μετακινήσεις με μετρό και τρένα καθώς και ατελείωτο περπάτημα, υπήρχε καθημερινή ομαδική δουλειά για τους μαθητές μας σε μεικτές ομάδες με γλώσσα επικοινωνίας τα Αγγλικά. Αφού οργανώθηκαν στις ομάδες τους, δούλεψαν και παρήγαγαν, έγραψαν, ζωγράφισαν, σχεδίασαν, και τελικά εκφράστηκαν μέσα από κείμενο (εφημερίδα), εικόνα (φιλμ), δημιουργία (έκθεση) και στη σκηνή (θέατρο).

Το αποτέλεσμα; Τα κορίτσια μας κατάφεραν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, δίνοντας το καλύτερο τους εαυτό και αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Απέδειξαν ότι μπορούν να συνυπάρξουν και να συνεργαστούν με συνομήλικούς τους από άλλες χώρες, με διαφορετικές κουλτούρες και συνήθειες και να παράξουν αξιόλογα αποτελέσματα με σκληρή και ομαδική δουλειά. Τι καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα στις μέρες μας. Βέβαια, για να φτάσουμε ως εδώ υπήρξε, κατά τη γνώμη μου, μια προίκα δημιουργημένη στο σχολείο όλα τα προηγούμενα χρόνια. Όλα τα προγράμματα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικά που κάθε χρόνο υλοποιούνται στο σχολείο μας εμπλέκοντας ενεργά τους μαθητές και την τοπική κοινωνία είχαν δημιουργήσει το υπόστρωμα και την «κουλτούρα» της ομαδικής συνεργασίας και βιωματικής μάθησης, έτσι που το ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα να φαίνεται σαν μια κατάληξη και επιβράβευση όλων των προηγούμενων εμπειριών.

Σαν εκπαιδευτικός, τι να πρωτοκαταθέσω απ? όσα είδα; Την υλικοτεχνική υποδομή του Ισπανικού σχολείου με διαδραστικούς πίνακες σε 6 αίθουσες, 3 αίθουσες με υπολογιστές, εργαστήρια χημείας, φυσικής, ανθρωπολογικών μαθημάτων, μουσικής, τεχνολογίας, πληροφορικής, γήπεδα και κλειστά γυμναστήρια; Συνάδελφοι φιλικοί και πρόθυμοι να σε υποδεχτούν και να σε ξεναγήσουν στο σχολείο τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και τα αποτελέσματα της δουλειάς τους. Ξέρω ότι δεν είναι το παν, αλλά άμα τα στερείσαι τα ζηλεύεις!!

Αυτές οι συναντήσεις και για μας τους εκπαιδευτικούς είναι το ίδιο πολύτιμες όπως και για τους μαθητές μας. Γιατί και μεις μαθαίνουμε να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας και με άλλους, να θέτουμε στόχους, να βλέπουμε τον μαθητή στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, να πλουτίζουμε τις εμπειρίες και τις γνώσεις μας, να διευρύνουμε τον τρόπο σκέψης μας, να αναπτυσσόμαστε επαγγελματικά.

Γι? αυτό σας ευχαριστώ πολύ Κατερίνα, Αιμιλία, Νίκη, Αλεξάνδρα και Κατερίνα, γιατί για σας, που θα μοιραζόμαστε πάντα αναμνήσεις από την Ισπανία, αλλά και για τους άλλους μαθητές του σχολείου μας, έγιναν όλα και χωρίς εσάς δε θα γινόταν τίποτα.                     Κατερίνα Πιλαφά Μαθηματικός

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ...

Λόγω του ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος στη σχολική εφημερίδα, θα σας παρουσιαστεί η συνέχεια του διηγήματος της Πλιάκου Μαγδαληνής σε μία μικρή περίληψη.

Στο παλάτι δημιουργήθηκε αναστάτωση αφού δέχτηκε επίθεση από τους στασιαστές ενάντια στο βασιλιά. Μέσα στον πανικό η Emily τραυματίζεται και χάνει τις αισθήσεις της. Εκεί βρίσκουν την ευκαιρία οι στασιαστές και την απαγάγουν. Η Emily μεταφέρεται στο κρησφύγετο τους. Εκεί ήταν υπό την προστασία του Noma ενός στασιαστή όπου κατάφερε να κερδίσει τη φιλία του. Στη συνέχεια, όμως γνωρίζει τον Antony, ο οποίος καταφέρνει να της κλέψει την καρδιά. Εκείνος προσπαθεί να της αποδείξει ότι ο βασιλιάς είναι, στην πραγματικότητα ένας τύραννος που βασανίζει τον λαό και ότι δεν της παρουσίασε τον πραγματικό του εαυτό. Η κοπέλα πείθεται μετά από λίγο καιρό, ενώ τα συναισθήματά της γίνονται όλο και πιο δυνατά. Τέλος , ο Antony βρίσκεται αντιμέτωπος με τον βασιλιά σε μια μονομαχία. Αυτή ήταν και η τελευταία μάχη του Ερρίκου. Έτσι ο λαός πια έσπασε τα δεσμά αυτού του τυράννου, ενώ η Emily μπορούσε να ζήσει πλέον ελεύθερη, μ? αυτόν που πραγματικά αγαπούσε.

 

Η ομάδα σύνταξης

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Πιλαφά Κατερίνα (Μαθηματικός)

 

 

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

-Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας, κ. Χρήστο Παπαθανασίου (ηλεκτρολόγο) για την προσφορά 200 ? στο σχολείο μας με σκοπό την κάλυψη εκτάκτων αναγκών.

-Ευχαριστούμε τον κ. Ι. Σωτηρίου Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας EXTRACO Α.Ε. και τον κ. Ν. Λαμπέα Διευθυντή Παραγωγής της ίδιας Εταιρείας για το έμπρακτο ενδιαφέρον που δείχνουν για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών του σχολείου μας. Τελευταία τους ενέργεια η προσφορά τριών (3) μονάδων ηλεκτρολογικών υπολογιστών με οθόνες και πληκτρολόγια.

- Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας και γονέα Παναγιώτη Δουγέκο ο οποίος αφιλοκερδώς προσέφερε την εργασία του και κατασκεύασε την πτυσσόμενη ξύλινη εξέδρα του σχολείου μας για της εορταστικές εκδηλώσεις του σχολείου μας.

-Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας και γονέα κ. Δημήτριο Δουγέκο ο οποίος επανειλημμένως προσέφερε ποτά-δώρα για τις αποστολές Comenius του σχολείου μας στην Πολωνία (Γκντάνση) και την Ισπανία (Μαδρίτη).

-Τέλος ευχαριστούμε όσους διακίνησαν και αγόρασαν το ημερολόγιο του σχολείου μας και τους ενημερώνουμε ότι με μέρος των χρημάτων αγοράσθηκε νέα μικροφωνική συσκευή για το σχολείο μας.

COMENIUS... συνέχεια

Η επόμενη ενότητα στο πρόγραμμα Comenius έχει ως θέμα την εκπαίδευση. Μετά την επιστροφή της ομάδας από την Ισπανία, έγιναν κάποιες συναντήσεις στο σχολείο για να συντονιστούν οι επόμενες κινήσεις και να προετοιμαστούμε για τη συνέχεια. Έπρεπε, άμεσα όλες οι χώρες που συμμετέχουν, να ετοιμάσουν ένα ερωτηματολόγιο 10 ερωτήσεων με θέμα την εκπαίδευση. Η Λιθουανία, αυτή τη φορά, ήταν υπεύθυνη για τη σύνταξη του τελικού ερωτηματολογίου, που θα διατεθεί σε γονείς και μαθητές στις χώρες των εταίρων.   Στην επόμενη, κυριακάτικη αυτή τη φορά, συνάντηση μοιράστηκαν και οι αρμοδιότητες σε κάθε μέλος της ομάδας. Δυστυχώς για μας, ο χρόνος παράδοσης των εργασιών ήταν περιορισμένος, λόγω των διακοπών του Πάσχα. Έτσι έπρεπε να εργαστούμε πυρετωδώς και να ετοιμάσουμε ένα βίντεο με συνεντεύξεις καθηγητών και της κας Χατζή, εκπαιδευτικού και γονέα. Και αφού είχε κανονιστεί να γίνει περίπατος του σχολείου, στο γήπεδο της Ασωπίας, αποφασίσαμε να αρπάξουμε την ευκαιρία και να πάρουμε εκεί τις συνεντεύξεις   από κάποιους καθηγητές. Στο ρόλο του δημοσιογράφου? συμμαθητές μας. Αμέσως μετά τα video δόθηκαν στην ομάδα αποδελτίωσης και ταχύτατα την επόμενη κιόλας μέρα, στην ομάδα μετάφρασης. Έπειτα, σειρά είχε η ομάδα υποτιτλισμού και τέλος η ομάδα συρραφής -μοντάζ, για να ολοκληρωθεί ένα ακόμη κομμάτι εργασιών του προγράμματος. Επιπρόσθετα, πρέπει να συλλεχτούν 20 φωτογραφίες με θέμα την εκπαίδευση και να αναρτηθούν στο διαδίκτυο καθώς επίσης να αποδελτιωθούν τα ερωτηματολόγια που ήδη διατέθηκαν σε γονείς και μαθητές, για να έχουμε τα τελικά αποτελέσματα στην επόμενη συνάντηση.

Αυτό είναι ένα κομμάτι από την προετοιμασία του εδάφους για το επόμενο ταξίδι. Το ταξίδι αυτό, θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 29 Απριλίου στην Λετονία (για μια διανυκτέρευση) και στην Λιθουανία όπου θα γίνει η επίσκεψη σε σχολείο και θα γίνουν και τα εργαστήρια με θέμα την εκπαίδευση. Οι συνοδοί-καθηγητές   είναι η κ. Πιλαφά Κατερίνα (μαθηματικός) και η κ. Κώνστα Ευαγγελία (γαλλικής φιλολογίας) μαζί με τις μαθήτριες   της Β΄ Λυκείου Πλιάκου Μαγδαληνή, Κατσέλη Χριστίνα, Σκουρτανιώτη Ευαγγελία και Παπαθανασίου Αγγελική. Ας τους ευχηθούμε όλοι ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Αγγελική Παπαθανασίου Β΄   Λυκείου

ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

 

Την Πέμπτη 29 και την Παρασκευή 30 Μαρτίου   κάναμε δεντροφύτευση στο χώρο του σχολείου μας. Στην δραστηριότητα αυτή συμμετείχαν μαθητές και καθηγητές σχεδόν από όλες τις τάξεις. Ο διευθυντής του σχολείου μας, έφερε δέντρα τα οποία προμηθεύτηκε από το Δήμο Τανάγρας, για να φυτέψουμε. Καθηγητές και μαθητές συνεργάστηκαν σε αυτή την ευχάριστη δραστηριότητα. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για όλους!

Παρασκευή Μπουραντά, Κωνσταντίνα Παππά, Γεωργία Παππά, Ιωάννα Παπαθανασίου                                                                                Β΄ Γυμνασίου

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Μ.Ε

Την Κυριακή, 18 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στην Κρύα της Λειβαδιάς η απονομή βραβείων στους μαθητές των σχολείων της Βοιωτίας οι οποίοι διακρίθηκαν στο διαγωνισμό του Θαλή που διεξήχθη το Νοέμβριο. Την εκδήλωση άνοιξε η πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κα Δήμητρα Πρέντζα, με ένα σύντομο χαιρετισμό και έπειτα ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών κος Ζερεφός μίλησε για την παγκόσμια κλιματική αλλαγή που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και η μαθήτρια της Α? Λυκείου του σχολείου μας Κατερίνα Κουκουβίνου στην οποία απονεμήθηκε ένα τιμητικό δίπλωμα για τη διάκριση της στο διαγωνισμό καθώς και ένα βιβλίο ως δώρο.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Η 6η Μαρτίου έχει ορισθεί ως ημέρα κατά του φαινομένου της σχολικής βίας και για το λόγο αυτό στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν την ημέρα αυτή   προβολές οπτικοακουστικού υλικού που έθιγαν τέτοια ζητήματα. Την προβολή ακολούθησε διεξοδική συζήτηση με τους καθηγητές μας από την οποία βγήκαν αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα. Ήταν σίγουρα ωφέλιμο που βγήκαμε για λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και η μάθηση κινήθηκε σε άλλα επίπεδα, πέραν των σχολικών βιβλίων άλλωστε ο στόχος παρέμεινε ο ίδιος: ανοιχτά σχολεία και ανοιχτοί ορίζοντες στη σκέψη

                                                                                   Ιωάννης ΜήτοςΦιλόλογος

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Από το ταξίδι που πήγα στην Ισπανία αποκόμισα πολλές εμπειρίες. ¨Έκανα καινούργιες φιλίες, γνώρισα έναν καινούργιο πολιτισμό, τον τρόπο διασκέδασής τους και τις συνήθειές τους. Πιστεύω πως ήταν μία από της καλύτερες εμπειρίες που είχα.                                                             Αλεξάνδρα Σφυρίδη Α΄ Λυκείου

Το ταξίδι στην Ισπανία ήταν κάτι το μοναδικό. Θεωρώ πως είμαι πολύ τυχερή που ήμουν μέσα στα 5 παιδιά που επιλέχτηκαν για να συμμετάσχουν σ? αυτό το ταξίδι γιατί οι αναμνήσεις είναι όλες υπέροχες και ξεχωριστές. Γνωρίσαμε άτομα από ξένες χώρες, συνεργαστήκαμε, ανταλλάξαμε ιδέες και δημιουργήσαμε φιλίες. Ελπίζω τα παιδιά που έχουν επιλεχτεί για το ταξίδι στη Λιθουανία, που έρχεται σύντομα, να περάσουν το ίδιο όμορφα και να γυρίσουν κι αυτά με τις καλύτερες εντυπώσεις κι εμπειρίες!

                                                                   Κατερίνα Κουκουβίνου Α΄Λυκείου

Πριν περίπου ένα μήνα, η εκδρομή μας στην Ισπανία ήταν πραγματικά αξέχαστη. Εκεί γνωρίσαμε αρκετούς ανθρώπους που μας βοήθησαν σε κάθε μας κίνηση και ήταν πολύ φιλικοί. Παράλληλα χάρη στο ταξίδι αυτό μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε την πανέμορφη Ισπανία που τόσα είχαμε ακούσει γι΄ αυτή. Τέλος επιστρέφοντας στη πατρίδα ήμασταν σίγουροι ότι αποκομίσαμε ποικίλες γνώσεις που θα μας βοηθήσουν στη περαιτέρω εξέλιξη μας. Ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία και πάλι να κάνουμε ένα τέτοιο ξεχωριστό ταξίδι.

Νίκη Νικολάου Β΄ Λυκείου

Το ταξίδι στην Ισπανία ήταν μια υπέροχη εμπειρία που δε θα ξαναζήσω. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη και δεν έχω παράπονα. Για μένα, το σημαντικότερο πιστεύω, ήταν οι γνωριμίες που κάναμε με τα παιδιά από πέντε διαφορετικές χώρες. Όλοι ήταν πολύ διαχυτικοί και φιλικοί και ευτυχώς κρατάμε ακόμη επαφή με αρκετούς. Εύχομαι στα κορίτσια που θα ταξιδέψουν στη Λιθουανία να περάσουν ακόμη πιο ωραία.

                                                                     Αιμιλία-Μαρία Κόλλια Α΄ Λυκείου

Ήταν όλα υπέροχα, το αεροπλάνο, το hostel, το σχολείο, τα παιδιά και φυσικά οι συνοδοί μας. Τους ευχαριστώ και τους ζητώ συγνώμη αν τους στενοχώρησα. Παιδιά!!! Η Ισπανία είναι εκεί. Αυτό όμως που ζήσαμε με τα παιδιά αυτά δύσκολα το ξαναζείς. Μας έβαλαν στη ζωή τους χωρίς να μας ξέρουν, στις φιλίες τους, στις οικογένειες τους. Σας ευχαριστούμε!!!

Κατερίνα Κατσέλη Β΄ Λυκείου

 

Οι πέντε μέρες στην Ισπανία ήταν για μένα, σαν εκπαιδευτικός, οι πιο εποικοδομητικές ημέρες της φετινής σχολικής χρονιάς. Χάρηκα τα πέντε καταπληκτικά παιδιά μας, βλέποντάς τα να δημιουργούν, να συνεργάζονται, να χαίρονται, να διασκεδάζουν, μαζί με τους συμμαθητές τους των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Με κάναν να νοιώσω ειλικρινά περήφανη πολλές φορές και για αυτό τα ευχαριστώ και τους εύχομαι να διατηρήσουν αυτή τη ζωντάνια και την όρεξη για δουλειά για πάντα!

                                                                                    Ιουλία Τσιώλη Φυσικός

 

 

Ο ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Την Τρίτη 11/3/2012 πήγαμε εκδρομή στο δημοτικό γήπεδο ποδοσφαίρου του χωριού μας. Ο καιρός ήταν πολύ καλός και αυτό βοήθησε αρκετά. Δεν φαινόταν από την αρχή, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν από τις πιο ωραίες εκδρομές για φέτος. Διασκεδάσαμε και παίξαμε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα με παίκτες τα παιδιά όλου του σχολείου, αλλά και με τη συμμετοχή των καθηγητών. Ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα στην καθημερινότητά μας.  

                                                                       Δημήτρης Πλιάκος     Α΄Λυκείου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Μετρητής επισκέψεων
57165
TodayToday30
YesterdayYesterday4
This_WeekThis_Week169
This_MonthThis_Month100
All_DaysAll_Days57165

Εργασίες

Εκπαιδευτικό υλικό

Πρόσφατα άρθρα

Login Form

Ημερολόγιο

May 2024
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Η ώρα τώρα