ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΣΩΠΙΑΣ

Νοέμβριος 2011

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011 ΕΤΟΣ 3ο ΦΥΛΛΟ 15ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

Το σχολείο μας μετά από πρωτοβουλία του προηγούμενου Διευθυντή του κ. Χρήστου(Φυσικής Αγωγής) και της καθηγήτριας κ. Πιλαφά (Μαθηματικός) κατά το σχολικό έτος 2010-2011 εντάχθηκε σε χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα πολυμερούς σχολικής σύμπραξης «COMENIUS» με τίτλο ?How IT has changed our life? (πως οι νέες τεχνολογίες άλλαξαν τη ζωή μας).

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς   2011-2012, υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού πραγματοποιήθηκε και η πρώτη συνάντηση στο Γκντανσκ της Πολωνίας από 01/10/2011 έως 06/10/2011 στην οποία το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τον τωρινό Διευθυντή κ. Μπουραντά (Γεωλόγος) και την καθηγήτρια κ.Τσιώλη(Φυσικός).

Στην συνάντηση συμμετείχαν μόνο καθηγητές και συζητήθηκαν, η οργάνωση του προγράμματος και ο καταμερισμός εργασίας ανάμεσα στα συμμετέχοντα μέλη. Στο πρόγραμμα εκτός από το σχολείο μας συμμετέχουν άλλα πέντε σχολεία από την Πολωνία, την Ισπανία, την Λιθουανία, την Γερμανία και την Αυστρία. Από το σχολείο μας για την φετινή χρονιά εκτός από τους παραπάνω δύο καθηγητές συμμετέχουν στο πρόγραμμα και οι : κ. Πιλαφά(Μαθηματικός), κ. Κώνστα(Γαλλικών ), κ. Τόλου(Κοινωνιολόγος) και ο κ. Μήτος(Φιλόλογος). Η επόμενη συνάντηση θα γίνει στη Μαδρίτη τον Φεβρουάριο του 2012 και το σχολείο μας θα συμμετάσχει με επταμελή ομάδα ( 2 καθηγητές, 5 μαθητές). Λεπτομέρειες για την σύνθεση της ομάδας και το περιεχόμενο της συνάντησης στο επόμενο φύλλο.  

 

ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (ΚΠΓ)

Μα μπορεί κανείς να μάθει ξένη γλώσσα στο σχολείο και μάλιστα να αποκτήσει και πιστοποίηση;

Κι όμως, τέσσερις μαθήτριες του σχολείου μας απέδειξαν ότι αυτό είναι δυνατό!

Στα πλαίσια της διδασκαλίας του μαθήματος της Γαλλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας, τέσσερις μαθήτριες του σχολείου μας εξέφρασαν την επιθυμία να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης που διοργανώνει κάθε χρόνο το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Δέχτηκα με μεγάλη χαρά να τις καθοδηγήσω στο να συμμετάσχουν στις εξετάσεις αυτές θέλοντας πρώτα απ? όλα να τις βοηθήσω ώστε να αποκτήσουν κάποιο «χαρτί» που να πιστοποιεί τη γνώση τους στην ξένη γλώσσα. Κατά δεύτερον, ήθελα να αποδείξω σε όσους ισχυρίζονται ότι δεν είναι δυνατή η εκμάθηση ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο, ότι με σωστή καθοδήγηση και συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους μαθητές κάτι τέτοιο είναι δυνατό και μάλιστα σε επίπεδο πιστοποίησης.

Όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών αποτελεί σημαντικό εφόδιο και προσόν για έναν σύγχρονο εργαζόμενο και πολίτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ευτυχώς το ελληνικό σχολείο παρέχει τη δυνατότητα εκμάθησης ξένων γλωσσών, αν και με τις τελευταίες αλλαγές της υπουργού παιδείας περιορίζεται η δυνατότητα αυτή για εκμάθηση περισσοτέρων από δύο γλώσσες και μάλιστα της επιλογής μας.

Οι μαθήτριες λοιπόν, αφού προετοιμάστηκαν κατάλληλα, συμμετείχαν στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού για το επίπεδο Α1-Α2 στα γαλλικά με μεγάλη επιτυχία! Οι συμμετέχουσες με σειρά επιτυχίας είναι οι εξής:

Λίγγου Δήμητρα-Αικατερίνη   

Κουκουβίνου Αικατερίνη

Νικολάου Ανδρονίκη             

Παπαθανασίου Αγγελική

Θα ήθελα πρώτα απ? όλα να συγχαρώ τις μαθήτριες για τη συνεργασία τους καθώς και για την προσπάθεια που κατέβαλλαν γι? αυτή τους την επιτυχία.

Τέλος θα ήθελα να παροτρύνω και τους άλλους μαθητές να δουν θετικά την προσφορά που τους γίνεται από το δημόσιο σχολείο να μάθουν ξένες γλώσσες και να δηλώνουν συμμετοχή στις εξετάσεις. Είμαστε πάντα στη διάθεσή τους και πρόθυμοι να τους παρέχουμε κάθε στήριξη και βοήθεια.

                Η καθηγήτρια       Κώνστα Ευαγγελία

                                                  ΠΕ05 Γαλλικής φιλολογίας

 

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Το Σάββατο 19 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο Μαθηματικός Διαγωνισμός «ΘΑΛΗΣ» που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Το σχολείο μας τα τελευταία χρόνια έχει συνεχή παρουσία με μαθητές από κάθε τάξη με αποκορύφωμα την περσινή διάκριση της Κουκουβίνου Κατερίνας μαθήτριας της Γ΄ γυμνασίου. Οι παρουσία τους κρίθηκε ικανοποιητική από τις κες μαθηματικούς του σχολείου μας. Τους   ευχόμαστε καλά αποτελέσματα και   ελπίζουμε σε περισσότερες διακρίσεις.

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ...

Το γράψιμο είναι μία δραστηριότητα που επιτρέπει στην έμπνευσή μας να αποτυπωθεί, ώστε να τη μοιραστούμε με άλλους. Το κείμενο που ακολουθεί είναι η περίληψη του πρώτου μέρους από το διήγημα της Πλιάκου Μαγδαληνής μαθήτριας της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας, το οποίο εκδώσαμε στην εφημερίδα μας κατά την διάρκεια της περσινής σχολικής χρονιάς και φέτος θα το συνεχίσουμε  Η συνέχεια στο επόμενο φύλλο. Απολαύστε το....

Η Έμιλυ είναι ένα 18χρονο κορίτσι που ζει μαζί με τους γονείς της σε ένα μικρό χωριό δίπλα από το Νότινγαν, όπου διατηρούν ένα φαρμακείο. Μέσα στην καθημερινότητα, η Έμιλυ, αναγκάζεται να κρύψει τα όνειρά της και να καταπνίξει τις επιθυμίες της, δουλεύοντας στο μαγαζί του πατέρα της. Η ρουτίνα της όμως αλλάζει από την στιγμή που φτάνει στο χωριό ο βασιλιάς Ερρίκος πληγωμένος από ένα δηλητηριασμένο βέλος. Η κοπέλα ήταν η μόνη που προσφέρθηκε να τον σώσει και χάρη στην εμπειρία που είχε λόγω του μαγαζιού του πατέρα της τα κατάφερε. Ο Μαρκ, ο καλύτερός της φίλος δέχτηκε να τον φιλοξενήσει μέχρι να αναρρώσει. Η Έμιλυ επισκεπτόταν καθημερινά τον βασιλιά μέχρι να συνέλθει τελείως κι όταν αυτό έγινε, οι δυο τους έκαναν παρέα και έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον ο ένας για τον άλλον.

 

Όταν έφτασα στο σπίτι, καληνύχτισα τον Μαρκ και μπήκα όσο το δυνατόν πιο ήσυχα μέσα. Μόλις τα κατάφερα γλίστρησα στο δωμάτιό μου και έπεσα για ύπνο ώστε να αποφύγω την ανάκριση των γονιών μου.

Προς μεγάλη μου έκπληξη, οι γονείς μου δεν με ρώτησαν τίποτα, έτσι μόλις τελείωσα το πρωινό μου, πήγα στο σπίτι του Μαρκ.

Είδα τον Ερρίκο έξω στον κήπο.

-Καλημέρα Έμιλυ.

-Καλημέρα Μεγαλειότατε.

-Σε περίμενα.

-Δεν είχα πει ότι θα έρθω.

-Ήξερα ότι θα έρθεις. Και πριν ρωτήσεις για την υγεία μου, είμαι εντάξει.

-Χαίρομαι.

-Έλα να περπατήσουμε.

Αρχίσαμε να περπατάμε, σήμερα ήταν κάπως σκεπτικός, προβληματισμένος. Δεν ήξερα αν έπρεπε να ρωτήσω ή όχι. Αποφάσισα να περιμένω λίγο.

-Έμιλυ, γνωρίζεις αρκετά καλά τον Μαρκ, έτσι;

-Ναι, πολύ καλά, αλλά κι αυτός το ίδιο, με γνωρίζει καλύτερα απ' τον καθένα.

-Είναι...Έχετε αρραβωνιαστεί; Με ξάφνιασε, δεν περίμενα να με ρωτήσει κάτι τέτοιο

-Με τον Μαρκ; Όχι, είναι απλά φίλος μου.

-Φίλος;

-Ναι, φίλος. Γέλασε.

-Έμιλυ, δεν μπορείς να είσαι φίλη με ένα αγόρι.

-Γιατί; Ρώτησα φανερά εκνευρισμένη.

-Ένας άντρας δεν γίνεται να είναι φίλος με μια γυναίκα.

-Κάνεις λάθος, ο Μαρκ είναι ο καλύτερός μου φίλος.

-Έτσι πιστεύεις εσύ, μπορεί να είναι ερωτευμένος μαζί σου και να μην βρήκε τρόπο να σε πλησιάσει.

-Αποκλείεται.

-Έμιλυ, εδώ μάγεψες εμένα με την ομορφιά σου που είμαι βασιλιάς, πόσο μάλλον εκείνον που είναι ένα απλό αγόρι.

Δεν μου άρεσαν αυτά που έλεγε, μίλαγε σχεδόν προσβλητικά για τον Μαρκ.

-Σε μάγεψα...

Είπα ειρωνικά. Τότε σταμάτησε με γύρισε προς το μέρος του κρατώντας με από τους ώμους μου.

-Έμιλυ είσαι πιο όμορφη από κάθε πριγκίπισσα, δούκισσα ή βασίλισσα που έχω δει.

Δεν μου άρεσε καθόλου η τροπή που είχε πάρει η συζήτηση.

-Καλύτερα να πηγαίνω. Αποτραβήχτηκα και άρχισα να προχωράω προς την αντίθετη κατεύθυνση.

-Στάσου! Με σταμάτησε.

Συγγνώμη αν σε έκανα να θυμώσεις δεν ήθελα να προσβάλω το φίλο σου, ούτε να σε κάνω να νοιώσεις άβολα.

-Όχι, εμένα συγχωρείτε μεγαλειότατε.

Έφυγα με γρήγορα βήματα και πήγα στη λίμνη, εκεί που πίστευα ότι θα έβρισκα τον Μαρκ. Όταν έφτασα δεν ήταν εκεί. Κάθισα κάτω κοιτάζοντας το νερό και βυθίστηκα στις σκέψεις μου.

Πως γίνεται να ήταν άλλος άνθρωπος σήμερα κι άλλος χθες;

 

                                                                                                   Συνεχίζεται....

 

 

Η ομάδα σύνταξης

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Πιλαφά Κατερίνα (Μαθηματικός)

 

 

 

 

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Οι μαθητές και οι καθηγητές του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Ασωπίας ευχαριστούμε θερμά τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας EXTRACO S.A κ. Ιωάννη Σωτηρίου για την γενναιόδωρη προσφορά βιβλιοθηκών στο σχολείο μας.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τον συντοπίτη μας κ. Αθανάσιο Κοτσίφη, Χημικό Μηχανικό για την ευγενική του προσφορά, 500 λίτρων πετρελαίου θέρμανσης για το σχολείο μας.

 

 

Η ΤΡΟΪΚΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ

 

Το απόσπασμα που ακολουθεί γράφτηκε από τον αρχαίο Έλληνα ιστοριογράφο Ξενοφώντα. Μας εξιστορεί τις προσπάθειες των Αθηναίων να συνθηκολογήσουν με την Σπάρτη μετά από την   ήττα των Αθηναίων, έχοντας μείνει με μοναδικό σύμμαχο την πόλη-κράτος της Σάμου, όταν έχουν τελειώσει όλα τους τα αγαθά και πολιορκούνταν από στεριά και θάλασσα από τους συμμάχους των Σπαρτιατών.

[2.20] Οι Λακεδαιμόνιοι όμως αρνήθηκαν να εξανδραποδίσουν πόλη Ελληνική η οποία είχε προσφέρει πολύ μεγάλες υπηρεσίες στην Ελλάδα όταν διέτρεχε τον έσχατο κίνδυνο (Περσικοί πόλεμοι, μάχη Μαραθώνα), αλλά ήταν διατεθειμένοι να υπογράψουν συνθήκη υπό τον όρο οι Αθηναίοι αφού γκρεμίσουν τα μακρά τείχη και τα τείχη του Πειραιά και παραδώσουν όλα τα πλοία τους εκτός από δώδεκα και φέρουν πίσω τους εξόριστους, έχοντας τους ίδιους εχθρούς και φίλους με του Λακεδαιμονίους να ακολουθούν αυτούς και στην στεριά και στην θάλασσα, σε οποιαδήποτε επιχείρηση.

[2.21] Ο Θηραμένης και οι πρέσβεις που ήταν μαζί του επέστρεψαν με αυτούς τους όρους ως προτεινόμενους στους Αθηναίους. Με την είσοδό τους στην πόλη τους περικύκλωνε λαός πολύς, επειδή φοβόταν μήπως είχαν επιστρέψει άπρακτοι ? γιατί δεν χωρούσε πια άλλη αναβολή, καθώς ήταν πολλοί αυτοί που πέθαιναν από την πείνα.

[2.22] Την άλλη μέρα οι πρέσβεις ανακοίνωσαν με ποιους όρους οι Λακεδαιμόνιοι θα έκαναν την ειρήνη ? και εξ ονόματος τους μίλησε ο Θηραμένης που υποστήριξε πως πρέπει να αποδεχθούν τους όρους των Λακεδαιμονίων και να γκρεμίσουν τα τείχη. Μερικοί διαφώνησαν μαζί του, οι περισσότεροι όμως επιδοκίμασαν τις προτάσεις του και αποφάσισαν να δεχθούν την ειρήνη. [2.23] Μετά από αυτά ο Λύσανδρος κατέπλευσε στον Πειραιά και οι εξόριστοι επέστρεψαν στην Αθήνα και πανηγυρίζοντας υπό τον ήχο των αυλών, άρχισαν με μεγάλη προθυμία να γκρεμίζουν τα τείχη, γιατί θεωρούσαν ότι εκείνη η ημέρα ήταν πρώτη της ελευθερίας στην Ελλάδα»

                Σκεφτείτε αν μπορούμε να παραλληλίσουμε τα πρόσωπα, και σε νοητικό επίπεδο την κατάσταση που επικρατεί στο αρχαίο κείμενο και την κατάσταση που επικρατεί στην σημερινή Ελλάδα. Βρισκόμαστε στη μέση ενός ?οικονομικού πολέμου? με τους ετέρους μας να μας «πολιορκούν», να κερδοσκοπούν εις βάρος μας και να δεχόμαστε ως σωτήρια, εξοντωτικά για εμάς μέτρα. Το συμπέρασμα είναι ότι ακολουθούμε την ιστορία μας, χωρίς κανένας να σκεφτεί να αλλάξει πορεία, τα γεγονότα επαναλαμβάνονται στην χώρα τούτη για πολλοστή φορά. Μπορούμε να κάνουνε κάνουμε κάτι ;

 

Προεκτάσεις στο μάθημα της αρχαίας Ελληνικής Ιστοριογραφίας

Α΄Λυκείου Πλιάκος Δημήτριος

 

 

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 2011

 

Κουκουβίνου   Παναγιώτα              Φιλολογίας Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας    

                                                            Ιωαννίνων

Κουρουμπέτση Νίκη                          Κοινωνιολογίας Αιγαίου (Μυτιλήνη)

Παπαθανασίου Ηλιάνα                   Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής Θεσσαλίας      

                                                            (Βόλος)

Παπαθανασίου-Λαψάνης Βασίλειος   Ηλεκτρολογίας ΤΕΙ Λάρισας                                                        

Μαρίνης Ιωάννης                              Μαθηματικών Αιγαίου (Σάμος)

Μπουραντάς Βασίλειος                     Μηχανολογίας ΤΕΙ Χαλκίδας

Πανούση Βόγγελη Ειρήνη               Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης    

                                                              Θεσσαλίας (Βόλος)

Παπαθανασίου Παναγιώτης              Λογιστικής ΤΕΙ Χαλκίδας               

 

 

Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες, να τους ευχηθούμε καλή φοιτητική χρονιά και να έχουν υγεία.

 

 

 

 

 

 

ΓΙΑΤΙ;

Γιατί να κλείσει το σχολείο μας; Μετά με την εφαρμογή του νέου νομοσχεδίου, πολλά σχολεία στη χώρα μας έκλεισαν και ακόμη περισσότερα κινδυνεύουν να κλείσουν; Ως πρόσχημα χρησιμοποιείται η δικαιολογία πως αυτό γίνεται για το καλό των μαθητών, για να γίνουν περισσότερο κοινωνικοί, όντας σε τριαντάρια τμήματα και να μάθουν να δουλεύουν πιο ομαδικά. Ένα από τα σχολεία που κινδυνεύουν να κλείσουν είναι και το δικό μας, λόγου του μικρού αριθμού παιδιών που φοιτούν. Κάτι τέτοιο, φυσικά, θα ήταν καταστροφικό για τους μαθητές αλλά και την τοπική κοινωνία, διότι το σχολείο μας είναι ένα από τα πιο παραγωγικά και δραστήρια. Αρχικά, βρίσκετε σε κομβικό σημείο διευκολύνοντας τους μαθητές από τα γύρο χωριά. Επιπρόσθετα έχει συμμετάσχει αλλά και συμμετέχει σε πολλά Περιβαλλοντικά Προγράμματα και Προγράμματα Αγωγής Υγείας, σε αθλητικούς και μαθηματικούς αγώνες, εκδίδει σχολική εφημερίδα και τελευταία συμμετέχει στο ?]ευρωπαϊκό πρόγραμμα COMENIUS. Αφού λοιπόν «το σχολείο είναι η μικρογραφία της κοινωνίας μας», γιατί ένα τόσο ενεργό σχολείο, που μαθαίνει τους μαθητές να λειτουργούν ομαδικά και να ενδιαφέρονται για τα προβλήματα της κοινωνίας θα πρέπει να κλείσει; Όπως και κάθε σχολείο φυσικά

                                                               Παπαθανασίου Αγγελική   Β΄ Λυκείου

 

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Η ερευνητική εργασία (project) είναι ένα νέο μάθημα που προστέθηκε στα μαθήματα του Λυκείου. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να ασχοληθούν με κάποιο θέμα και να συνθέσουν μια εργασία γύρω από αυτό, από πληροφορίες που έχουν συλλέξει από πηγές όπως το Ίντερνετ, βιβλία η ακόμη και από άρθρα εφημερίδων. Η δική μας τάξη, με συνεργασία των υπεύθυνων καθηγητών κυρίου Κρουσταλλάκη και κυρίας Χριστοδούλου, αποφάσισε να επιλέξει ως θέμα τον Καραγκιόζη και το Ελληνικό Θέατρο Σκιών. Παρά το γεγονός ότι το μάθημα αυτό είναι καινούργιο και δεν έχουμε ακόμα την κατάλληλη εμπειρία, η ανταπόκριση των μαθητών είναι θετική και φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον.

                                                         Κατερίνα Κουκουβίνου- Αιμιλία Κόλλια

 

 

 

Το ημερολόγιο

Σύντομα θα κυκλοφορήσει ημερολόγιο του σχολείου μας με θέμα την καλλιέργεια του αμπελιού και την παραγωγή κρασιού.   Μπορείτε να το   προμηθευτείτε από τους μαθητές μας. Ευχαριστούμε!

 

 

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Πρόκειται για μία διαδικασία άμεσης ψηφοφορίας στην οποία το εκλογικό σώμα ψηφίζει και αποφαίνεται με ένα «Ναι» ή «Όχι» επί ενός συγκεκριμένου θέματος. Το ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει δύο τύπους δημοψηφισμάτων: για «ψηφισμένα νομοσχέδια που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό ζήτημα» και για «κρίσιμα εθνικά θέματα». Το δημοψήφισμα που ανήγγειλε ο Πρωθυπουργός ανήκει στην πρώτη κατηγορία. Το ερώτημα που είχε τεθεί ήταν αν ο ελληνικός λαός ήταν σύμφωνος για μία νέα δανειακή σύμβαση ή όχι, κατόπιν όμως της σφοδρής πίεσης που άσκησαν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, το νέο ερώτημα ήταν αν θέλουμε να παραμείνουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή όχι. Τελικά, όμως το δημοψήφισμα δεν πραγματοποιήθηκε μετά το σχηματισμό της   μεταβατικής κυβέρνησης.

 

Από το μάθημα Πολιτική και Δίκαιο                         Παπαθανασίου Αγγελική    

 

 

 

STEVE JOBS

Απεβίωσε ο Steve Jobs στην ηλικία των 56 ετών (ένας από τους δύο ιδρυτές, πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Apple και πρώην πρόεδρος της Pixar),στις 5 Οκτωβρίου 2011 μία ημέρα μετά την παρουσίαση του iPhone 4s. Η ανακοίνωση της Apple για το θάνατό του είναι η εξής : ¨Η Apple έχασε έναν οραματιστή και μια δημιουργική φιγούρα και ο κόσμος έχασε έναν εκπληκτικό άνθρωπο¨. Όσοι από εμάς ήταν αρκετά τυχεροί να δουλέψουν ¨Sometimes life is going to hit you in the head with a brick. Don?t lose faith.??-Steve Jobs

 

(Κάποιες φορές η ζωή θα σε χτυπήσει στο κεφάλι με ένα τούβλο. Μη χάσεις την πίστη.)

Αιμιλία Κόλλια- Κατερίνα Δουγέκου Α΄Λυκείου


Μετρητής επισκέψεων
57488
TodayToday5
YesterdayYesterday19
This_WeekThis_Week119
This_MonthThis_Month423
All_DaysAll_Days57488

Εργασίες

Εκπαιδευτικό υλικό

Πρόσφατα άρθρα

Login Form

Ημερολόγιο

May 2024
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Η ώρα τώρα