ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΣΩΠΙΑΣ

Φεβρουάριος 2012

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012 ΕΤΟΣ 3ο ΦΥΛΛΟ 18ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

 

Ο μήνας Φεβρουάριος είχε ακόμη αρκετή δουλειά για την ομάδα Comenius. Αρχικά το βίντεο με τις συνεντεύξεις ανέβηκε στο Διαδίκτυο σε έναν κατάλληλο   ιστότοπο- Vimeo. Στη συνέχεια συλλέχθηκαν φωτογραφίες με θέμα την «κοινωνική ζωή και επικοινωνία». Οι φωτογραφίες μας έκαναν μια περιήγηση στο παρελθόν και μας θύμισαν πώς οι άνθρωποι επικοινωνούσαν και διασκέδαζαν 20 χρόνια πριν. Γραμματόσημα, καρτ ποστάλ, γράμματα, τηλεγραφήματα, φωτογραφίες από διάφορες εκδηλώσεις, παλιά ραδιόφωνα μας γύρισαν πολλά χρόνια πίσω. Οι φωτογραφίες αναρτήθηκαν επίσης στο Διαδίκτυο σε κατάλληλο ιστότοπο -Picasa.

Τα ερωτηματολόγια τέλος αφού επιστράφηκαν από τους μαθητές συμπληρωμένα, έδωσαν τα τελικά συμπεράσματα, τα οποία συμπεράσματα θα μεταφερθούν στην συνάντηση της Ισπανίας. Η πρώτη φάση λοιπόν τελείωσε. Οι μαθητές του σχολείου μας έδωσαν το καλύτερο εαυτό τους.

Συστάθηκε επίσης η ομάδα των 5 μαθητριών που θα πάει στην Ισπανία στη 2η συνάντηση Comenius. Τα κορίτσια που θα μας εκπροσωπήσουν είναι η Κατσέλη Αικατερίνη (Β Λυκείου), η Κόλλια Αιμιλία (Α Λυκείου), η Κουκουβίνου Αικατερίνη (Α Λυκείου), η Νικολάου Ανδρονίκη (Β Λυκείου) και η Σφυρίδη Αλεξάνδρα (Α Λυκείου). Η ομάδα των μαθητριών είναι πολύ καλά προετοιμασμένη. Οι καθηγήτριες που θα συνοδεύσουν είναι η κα Πιλαφά Κατερίνα και η κα Τσιώλη Ιουλία.

Λίγες μέρες πριν από το ταξίδι ανακοινώθηκε από τους Ισπανούς και η τελική κατανομή των μαθητών στις δραστηριότητες που θα πραγματοποιήσουν στη συνάντηση. Οι μαθήτριες μας είναι μοιρασμένες σε διάφορες δραστηριότητες. Η Κατσέλη Αικ. στην εφημερίδα, η Κουκουβίνου Αικ. και η Σφυρίδη Αλ. στο θέατρο, η Νικολάου Αν. στην έκθεση και η Κόλλια Αιμ. στην παραγωγή φιλμ.

Η 2η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στη Μαδρίτη της Ισπανίας από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 29 Φεβρουαρίου 2012. Το σχολείο που θα μας φιλοξενήσει βρίσκεται στο προάστιο της Μαδρίτης, Alcorcon και ονομάζεται Galileo Galilei.

Δεν μπορούμε παρά να ευχηθούμε στις μαθήτριες καλό ταξίδι και να αποκομίσουν όσα μπορούν περισσότερα από τη μοναδική αυτή εμπειρία. Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την επιστροφή τους !

 

Κάποιες από τις φωτογραφίες μας που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο είναι :

 

 

Ιουλία Τσιώλη (Φυσικός)

ΝΕΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΟ PROJECT

Πριν από δυο εβδομάδες περίπου τελειώσαμε την πρώτη εργασία μας με θέμα το ελληνικό θέατρο σκιών και τον καραγκιόζη. Η εργασία μας πήγε αρκετά καλά και αυτό χάρη στην συνολική προσπάθεια των μαθητών αλλά και τη βοήθεια των υπεύθυνων καθηγητών που ήταν πάντα εκεί για να μας βοηθήσουν.    Αποκομίσαμε από αυτή πολλά στοιχεία και αρκετές νέες γνώσεις γύρω από το θέμα. Τώρα, με την αφετηρία του νέου τετραμήνου, ξεκινήσαμε ένα νέο κεφάλαιο με θέμα τον εθισμό σε ουσίες όπως ο καπνός, τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και τις συνέπειες της εξάρτησης από τέτοιες ουσίες. Επιλέξαμε αυτό το θέμα γιατί είναι ένα θέμα που είναι αρκετά διαδεδομένο στη σημερινή εποχή και έχουμε αρκετές επιλογές για συλλογή πληροφοριών είτε από βιβλία είτε μέσω Ίντερνετ. Ελπίζουμε να συλλέξουμε αρκετά στοιχεία και μαζί με την εμπειρία μας από το προηγούμενο τετράμηνο να συνθέσουμε μια αξιόλογη εργασία.

 

ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ;

     Καταρχάς, οι άνθρωποι θα πρέπει να διατηρούν αναλλοίωτα ορισμένα στοιχεία της παράδοσης και να τα ακολουθούν πιστά. Τέτοια στοιχεία είναι τα ήθη και τα έθιμα που υπάρχουν στην ελληνική επικράτεια αλλά και ορισμένες παραδόσεις καθώς με τον τρόπο αυτό διατηρείται ζωντανή η ιστορία του τόπου μας αλλά και η σπουδαιότητα του πολιτισμού μας.

     Επίσης, η δύναμη της ελληνικής γλώσσας είναι τεράστια και μπορεί να αποτελέσει ένα ακράδαντο επιχείρημα ότι η Ελλάδα είναι ακόμα ζωντανή. Επιπλέον, το Δημοκρατικό πολίτευμα είναι το πολίτευμα το οποίο γεννήθηκε στην αρχαία Αθήνα και εξαπλώθηκε σε όλες τις γνωστές χώρες και το οποίο έχει κατορθώσει να επικρατεί και στις μέρες μας. Τέλος, πρέπει να τονίσουμε τη σπουδαιότητα και την ισχύ του Παρθενώνα που αποτελεί ακόμα και σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα έργα του σύγχρονου κόσμου αλλά και των υπολοίπων μνημείων.

Απόσπασμα από εργασία στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου

Κωνσταντίνος Δουγέκος

 

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ...

Το κείμενο που ακολουθεί είναι η συνέχεια από το διήγημα της Πλιάκου Μαγδαληνής μαθήτριας της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας, Απολαύστε το....

Ήταν πολύ δύσκολο να κρύψω πόσο οργισμένη ήμουν.

-Ήθελα να μου κάνει μια υποχρέωση.

-Γιατί το έκανες αυτό; Δεν φεύγω χωρίς να τον αποχαιρετήσω!

-Έμιλυ, λογικέψου.

-Όχι, δεν γίνεται!

Εκείνη την ώρα ήρθε κοντά μου ο Ερρίκος

-Έμιλυ, πρέπει να φύγουμε.

-Μα πρέπει να χαιρετήσω τον Μαρκ.

-Δεν προλαβαίνουμε.

-Μα αν δεν τον αποχαιρετήσω...

-Θα στείλω εγώ μια άμαξα κάποια στιγμή και θα τον φέρουν στο παλάτι να τον δεις, τώρα όμως πρέπει να φύγουμε.

Με οδήγησε στην άμαξα και μετά από λίγο φύγαμε.

Γύρισα να δω για τελευταία φορά το χωριό μου, ήξερα ότι δε θα το ξαναέβλεπα, ήλπιζα να ξαναδώ τουλάχιστον τον Μαρκ.

Καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής επικρατούσε σιωπή, ο Ερρίκος κρατούσε το χέρι μου. Κάποια στιγμή, γύρισα να κοιτάξω το πρόσωπό του. Ήταν τόσο ήρεμο και φιλικό, όπως την πρώτη φορά που το είδα, μ' ένα γλυκό χαμόγελο σχηματισμένο στο πρόσωπό του. Μ' έκανε να ηρεμίσω, να τα ξεχάσω όλα, τώρα του χαμογελούσα κι εγώ. τραβήχτηκα λίγο πιο πίσω και κάθισα πιο άνετα, άρχισα να παίζω με μια τούφα απ' τα μαλλιά μου. Του έριξα άλλο ένα βλέμμα, τώρα με κοιτούσε με θαυμασμό. Για να πω την αλήθεια μου άρεσε και έχω την αίσθηση πως είχα κοκκινίσει λίγο.

Ίσως και να μην ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα, ίσως εγώ τα έβλεπα έτσι για κάποιο λόγο. Θα ήμουν μαζί με κάποιον που με αγαπούσε, με έκανε να νοιώθω όμορφα και τολμώ να πω πως τον έβρισκα αρκετά γοητευτικό.

Όταν, επιτέλους, φτάσαμε, μας άνοιξαν την πόρτα, βγήκε πρώτα εκείνος και έπειτα μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να κατέβω.

-Ουάο!

Ήταν το μόνο που μπόρεσα να πω, καθώς κοιτούσα έκθαμβη το παλάτι. Ήταν τεράστιο, τριγύρω το στόλιζαν αγάλματα και είχε πολλές κορυφές με τη σημαία του βασιλείου, προχωρούσαμε προς την πύλη, όταν μπήκαμε μέσα, αντίκρισα ένα μεγάλο δωμάτιο και πέντε υπηρέτες, δύο άντρες και τρεις γυναίκες να μας περιμένουν.

Με γύρισε προς το μέρος τους.

-Θα σε οδηγήσουν στο δωμάτιό σου. Εγώ πρέπει να κανονίσω κάποια θέματα, θα τα πούμε το βράδυ.

Χάθηκε στο βαθύ διάδρομο, ενώ εγώ ακολούθησα τις υπηρέτριες. Με οδήγησαν στο δωμάτιό μου, ένα δωμάτιο που δεν φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα.

-Θα σας αφήσουμε να ξεκουραστείτε λίγο και μετά θα έρθουμε να σας ετοιμάσουμε για το χορό. Είπε μία από τις υπηρέτριες.

-Εντάξει.

Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πολύ ενθουσιασμένη για να κοιμηθώ και αν δεν ήμουν τόσο κουρασμένη δεν θα τα κατάφερνα. Κοιμήθηκα περίπου μία ώρα και μετά οι υπηρέτες ήρθαν να με προετοιμάσουν για το χορό, άλλοι μου έφτιαχναν το φόρεμα, άλλοι τα παπούτσια κι άλλοι τα μαλλιά μου, επιτέλους όμως με άφησαν ήσυχη, τελείωσαν δηλαδή. Φόρεσα ένα σκούρο πράσινο φόρεμα, πολύ απλό, χωρίς υπερβολές πάνω του, άφηνε τους ώμους μου ακάλυπτους και το μανίκι του ήταν μακρύ κι στο τελείωμά του σχημάτιζε ένα ν που άρχιζε από τον καρπό μου και τελείωνε εκεί που άρχιζαν τα δάχτυλά μου, τα μαλλιά μου ήταν πιασμένα πάνω και φορούσα ένα χρυσό κολιέ που σχημάτιζε έναν κύκλο.

Περίμενα υπομονετικά μέχρι να αρχίσει ο χορός. Μετά από λίγο μια υπηρέτρια με οδήγησε στην αίθουσα του χορού, λίγο πιο έξω με περίμενε ο Ερρίκος, η υπηρέτρια έφυγε, εκείνος με πλησίασε.

-Είσαι πανέμορφη.

-Ευχαριστώ.

-Έτοιμη;

-Νομίζω...

Μου έδωσε το χέρι του και μπήκαμε μέσα στην αίθουσα, όλοι γύρισαν και μας κοίταξαν, μετά από λίγο υποκλίθηκαν, με οδήγησε, σχεδόν στο κέντρο της αίθουσας, με γύρισε προς το μέρος του κρατώντας με το ένα του χέρι το δικό μου και με το άλλο τη μέση μου. Τότε ξεκίνησε η μουσική και αρχίσαμε να χορεύουμε, αργότερα είδα πως άρχισαν να χορεύουν κι οι υπόλοιποι γύρω μας. Όλα ήταν πολύ όμορφα, η μουσική, ο χορός, όλη η ατμόσφαιρα που επικρατούσε, έμοιαζαν όλα τόσο παραμυθένια.

-Διασκεδάζεις;

Με ρώτησε ο Ερρίκος με αυτό το χαμόγελο στο πρόσωπό του που τον έκανε να φαίνεται τόσο γλυκό και γοητευτικό.

-Ναι, είναι όλα υπέροχα.

-Έτσι θέλω να είναι από 'δω και πέρα η ζωή σου, υπέροχη.

Τότε άκουσα έναν θόρυβο, είδα έναν φρουρό να κατευθύνεται προς το μέρος μας λαχανιασμένος.

Σταματήσαμε να χορεύουμε και ο Ερρίκος γύρισε προς τον φρουρό.

-Μεγαλειότατε... Στο παλάτι... μας κάνουν επίθεση οι επαναστάτες.

-Πως μπήκαν στο κάστρο;

                                                                     Συνεχίζεται....                                          

Η ομάδα σύνταξης

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Πιλαφά Κατερίνα (Μαθηματικός)

 

 

 

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

 

 

 

 

Την Τετάρτη 8/2/2012, το σχολείο μας επισκέφθηκε το νέο μουσείο της Ακρόπολης. Η προετοιμασία είχε γίνει ήδη από το σχολείο από τους καθηγητές μας με την παρουσίαση του ναού του Παρθενώνα, το οποίο βοήθησε αρκετά στην κατανόηση του μουσείου, καθώς το ίδιο το μουσείο είναι χτισμένο στα πρότυπα του ναού.

Στην είσοδο του μουσείου μπορέσαμε να δούμε τον αρχαίο κόσμο που βρισκόταν κυριολεκτικά κάτω από τα πόδια μας, αρχαίους τοίχους

οικιών διατηρημένους σε εκείνο το σημείο για χιλιάδες χρόνια και εμείς με ένα μόνο βλέμμα μπορέσαμε και τα θαυμάσαμε πίσω από το διαφανές πάτωμα της εισόδου. Στο εσωτερικό του μουσείου τα πρώτα εκθέματα ήταν απλά, καθημερινά αντικείμενα, το καθ? ένα με την δική του ομορφιά και ανεκτίμητη αξία.

           Όπως προχωρούσαμε στα ενδότερα , η αρχιτεκτονική του κτηρίου σου έδινε να καταλάβεις, περίπου, πως γινόταν η είσοδος στην ακρόπολη προς τον Παρθενώνα. Μπροστά σου βρισκόταν το ένα από τα δύο αετώματα από τον πρώτο ναό, και κοντά του γλυπτά που τον κοσμούσαν, ενώ στον ίδιο όροφο παρουσιάζονταν και άλλα δείγματα τέχνης της ίδιας εποχής· στον επόμενο όροφο βρίσκονταν αγάλματα τοποθετημένα σε όλη την αίθουσα ανοιχτά προς το κοινό, καθώς και οι πασίγνωστες Καρυάτιδες.

   Στον τελευταίο όροφο μπορέσαμε να δούμε μία σύντομη ταινία σχετική με την ιστορία του ναού, και αργότερα να θαυμάσουμε την ζωφόρο, μια ζώνη με ανάγλυφες αναπαραστάσεις της πομπής των Παναθηναίων ,περιμετρικά του αρχαίου ναού και ταυτόχρονα να βλέπουμε τον πραγματικό ναό υψωμένο στον βράχο της Ακρόπολης.

Δημήτρης Πλιάκος Α΄ Λυκείου

 

 

 

 

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 

Την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012 στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε μια γιορτή, όπως συνηθίζουμε κάθε χρόνο για να γιορτάσουμε τις Απόκριες. Μετά την 3η ώρα τσικνίσαμε ψήνοντας σουβλάκια. Βέβαια μετά ακολούθησε γλέντι με ζωντανή μουσική όπου συμμετείχαν οι μαθητές και οι καθηγητές του σχολείου μας. ¨Ήταν μια αφορμή για να διασκεδάσουμε όλοι μαζί και να αναβιώσουμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Ευχόμαστε και του χρόνου να ξαναγίνει μια τόσο ωραία γιορτή!!

 

Λίγγου Καιτούλα Γ΄ Γυμνασίου

 

 

 

 

 

 

 

ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ INTERNET

         Η υπερβολική χρήση του Internet προκαλεί προβλήματα στους νέους. Ειδικότερα, έχουν παρατηρηθεί από το τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος πολλά κρούσματα αυτοκτονιών, απόπειρες αυτοκτονίας τις οποίες προλάβανε, εξαφανίσεις και γενικά περίεργες συμπεριφορές από ανεξήγητους λόγους.

     Αυτές οι συμπεριφορές οφείλονται στα διαδικτυακά παιχνίδια τα οποία είναι έτσι φτιαγμένα, ώστε οι παίχτες να φτάνουν κάποιο επίπεδο και μετά να τους μπλοκάρουν ή να τους αποβάλλουν για να έχει ζήτηση το παιχνίδι. Στη συνέχεια, τα παιδιά από τη στενοχώρια τους ή από υπερβολική μοναξιά που νοιώθουν αποπειρώνται να αυτοκτονήσουν. Μερικοί νέοι εξαφανίζονται και άλλους για καλή τους τύχη η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τους βρίσκει και με την βοήθεια ψυχολόγων ξεπερνούν το γεγονός της ήττας. Δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι σε μεγάλο βαθμό για αυτό το φαινόμενο ευθύνεται η αδιαφορία από τους γονείς. Συγκεκριμένα θυμάμαι μία συνέντευξη που είχε δώσει ο κ. Σφακιανάκης (υπεύθυνος της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος). Ανέφερε ένα περιστατικό, το οποίο δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Είχαν λάβει κλίση πως ένα παιδί θα αυτοκτονούσε, γιατί είχε χάσει σε κάποιο παιχνίδι. Αφού οι ψυχολόγοι μίλησαν με το παιδί ζήτησαν τους γονείς του, το παιδί έδωσε το τηλέφωνο της μητέρας. Μετά από λίγα λεπτά αφού η κα. Σήκωσε το τηλέφωνο είπε στους αστυνομικούς ότι το έχει ξανακάνει, θα πιεί ένα χάπι και τελείωσε και ότι μόλις τελειώσει την μπιρίμπα με τις φίλες της θα πάει να του μιλήσει.

     Οι νέοι λόγω της φύσης τους και λόγω της ηλικίας δεν έχουν την ωριμότητα της συγκράτησης και του ελέγχου και έτσι βλέπουμε πλέον στις μέρες μας το φαινόμενο του εθισμού. Πολλοί νέοι περνούν πολλές ώρες μπροστά από την οθόνη ένας υπολογιστή, θα μπορούσε κανείς να τους παρομοιάσει μα τους ναρκομανείς, οι οποίοι είναι εθισμένοι στα ναρκωτικά και δύσκολα μπορούν να ξεφύγουν από τη μάστιγα.

Απόσπασμα από εργασία στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα  

                                                                        Κατερίνα Κατσέλη Β΄ Λυκείου

 

 

 

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

 

2/Ο2/2012: Ημέρα Υγροτόπων

14/02/2012: Ημέρα Αγίου Βαλεντίνου

21/02/2012: Ημέρα μητρικής γλώσσας

Ημέρα Υγροτόπων: Η παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων εορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Φεβρουαρίου. Στις 2/02/1977 υπογράφτηκε η Σύμβαση για τους υγροτόπους στην πόλη Ραμσάρ του Ιράν, στις ακτές της Κασπίας θάλασσας. Υγρότοποι χαρακτηρίζονται τα δέλτα, τα έλη, οι λίμνες, οι λιμνοθάλασσες, οι πηγές, οι εκβολές, οι ποταμοί και οι τεχνητές λίμνες. Η συνθήκη Ραμσάρ αποσκοπεί στην προστασία και την άνετη χρήση όλων των υγροτόπων μέσω τοπικών και εθνικών δράσεων και διακρατικής συνεργασίας ως μια συνεισφορά στην αειφόρο ανάπτυξη. Στη συνθήκη περιλαμβάνονται 1524 υγρότοποι με έκταση 590 εκατομμυρίων στρεμμάτων περίπου.

Στην χώρα μας, βάσει της συνθήκης Ραμσάρ προστατεύονται 10 υγρότοποι: Δέλτα ¨Εβρου, οι λίμνες Ισμαρίδα και Βιστονίδα , το Πόρτο Λάγος και οι γύρω λιμνοθάλασσες, το Δέλτα και η λιμνοθάλασσα Νέστου, η τεχνητή λίμνη Κερκίνη, οι λίμνες Βόλβη και Κορώνεια, το Δέλτα των ποταμών Αξιού-Λουδία- Αλιάκμονα, ο Αμβρακικός κόλπος, η λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου και η λιμνοθάλασσα Κοτύχι στο νομό Ηλείας. Όπως τονίζουν οι περιβαλλοντικές οργανώσεις, οι υγρότοποι της χώρας μας υποβαθμίζονται σε τέτοιο βαθμό, ώστε να χάνεται η μοναδική οικολογική τους αξία.

Κατερίνα Κατσέλη Β΄Λυκείου

 

Γεωργικές εργασίες το μήνα Φεβρουάριο

Φυτεύουν πατάτες.
Προετοιμάζουν τα χωράφια για να σπείρουν ανοιξιάτικες καλλιέργειες(όσπρια, κρεμμύδια και λαχανικά) ενισχύουν τα φθινοπωρινά λιπαίνοντάς τα.
Κλαδεύουν αμπέλια και δέντρα.
Καθαρίζουν τα μαντριά.

Από το βιβλίο της Α. Κυριακίδου-Νέστορος: « Οι 12 μήνες.Τα Λαογραφικά», εκδ. Μαλλιάρης - Παιδεία, Αθήνα 1982 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Μετρητής επισκέψεων
57493
TodayToday10
YesterdayYesterday19
This_WeekThis_Week124
This_MonthThis_Month428
All_DaysAll_Days57493

Εργασίες

Εκπαιδευτικό υλικό

Πρόσφατα άρθρα

Login Form

Ημερολόγιο

May 2024
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Η ώρα τώρα