ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΣΩΠΙΑΣ

Σχολικό έτος 2012-2013

Οκτώβριος 2012

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ  2012  ΕΤΟΣ 4ο ΦΥΛΛΟ 23ο 

Οι τ? αμφ?  Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας              (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

Οι εργασίες για το πρόγραμμα COMENIUS στο οποίο για δεύτερη χρονιά συμμετέχει το σχολείο μας συνεχίζονται πυρετωδώς με συμμετοχή των εμπλεκομένων μαθητών και καθηγητών.

Να θυμίσουμε ότι το θέμα της επικείμενης συνάντησης των συνεργαζομένων σχολείων στην Αυστρία είναι «Πώς οι νέες τεχνολογίες έχουν επηρεάσει τον ελεύθερό μας χρόνο». Οι εργασίες ενόψει αυτής της συνάντησης ήταν η δημιουργία ερωτηματολογίου που έπρεπε να ανέβει στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Αυτό είχε ήδη γίνει από τον περασμένο Ιούνιο και με την έναρξη της σχολικής χρονιάς μοιράστηκαν στους μαθητές τα ερωτηματολόγια για τους ίδιους και τους γονείς τους. Τα ερωτηματολόγια αυτά απαντήθηκαν, αποδελτιώθηκαν και ανεβάσαμε τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Από την αποδελτίωση αυτή έγινε άμεσα σαφές πόσο οι νέες τεχνολογίες έχουν επηρεάσει ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο χαλαρώνουμε και διασκεδάζουμε στον ελεύθερό μας χρόνο, τόσο εμείς οι κάπως μεγαλύτεροι που ζήσαμε τα μαθητικά και εφηβικά μας χρόνια χωρίς την τεχνολογία όσο και οι σύγχρονοι μαθητές που έχουν βάλει την τεχνολογία για τα καλά στη ζωή τους. Εκείνο όμως που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι οι μαθητές μας, έστω κι αν ασχολούνται περισσότερο με την τεχνολογία από ότι εμείς, έστω κι αν αυτή αποτελεί μέσο διασκέδασης γι? αυτούς, δεν παύουν να προτιμούν ?στην πλειοψηφία τους- τα ομαδικά παιχνίδια στο ύπαιθρο και τις συναντήσεις με φίλους καθώς και πιο «κοινωνικοποιημένα» χόμπι, όπως είναι οι παραδοσιακοί χοροί. Αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία δεν έχει αλλοιώσει ακόμα τις συνήθειές τους και είναι πολύ παρήγορο. Να σημειώσουμε ότι δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους συνομήλικούς τους που ζουν σε άλλο περιβάλλον, σε μια μεγάλη πόλη για παράδειγμα.

Το επόμενο βήμα που έπρεπε να κάνουμε, ήταν να φτιάξουμε βίντεο με συνεντεύξεις σχετικά με το θέμα. Μας δόθηκε μια πολύ καλή ευκαιρία όταν στις αρχές Οκτωβρίου το σχολείο μας έκανε έναν περίπατο στο γήπεδο του χωριού. Οι εμπλεκόμενοι στο πρόγραμμα COMENIUS, αφού είχαμε οργανώσει τις ομάδες των παιδιών που θα συμμετείχαν στις συνεντεύξεις, το δημοσιογράφο, την κάμερα καθώς και τα ερωτήματα των συνεντεύξεων, πήγαμε στο χώρο του δημοτικού σχολείου για να τραβήξουμε μέρος αυτών των συνεντεύξεων. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε πολύ τη διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου κυρία Κοτσύφη Ντίνα που μας επέτρεψε την είσοδο στο σχολείο για την πραγματοποίηση των λήψεων καθώς και για την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μας έδωσε η ίδια. Στο χώρο του δημοτικού, τα παιδιά έπαιξαν διάφορα παραδοσιακά παιχνίδια (μπάσκετ, μήλα, διελκυνστίδα) και έγιναν οι συνεντεύξεις στις οποίες τα παιδιά ρωτήθηκαν για τα παιχνίδια αυτά καθώς και για το πώς περνούν γενικότερα τον ελεύθερό τους χρόνο. Στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε στην παιδική χαρά όπου έγινε η λήψη κάποιων άλλων παραδοσιακών παιχνιδιών (κουτσό, πατώ, σχοινάκι, λάστιχο) με τις αντίστοιχες συνεντεύξεις των μαθητών. Αφού ολοκληρώσαμε τις εργασίες, χαλαρώσαμε με το υπόλοιπο σχολείο στο γήπεδο του χωριού και απολαύσαμε την καλοκαιρινή εκείνη μέρα. Κάποια άλλη μέρα γυρίσαμε μια συνέντευξη μαθητών στο ίντερνετ καφέ της καφετέριας του Φώτη και στο οινοποιείο του Δουγέκου όπου ο μαθητής Χρήστος Δουγέκος έπαιξε και μίλησε για το χόμπι του που είναι το βιολί.

Έτσι ολοκληρώθηκαν οι λήψεις των βίντεο-συνεντεύξεων. Τώρα βρισκόμαστε στην φάση της επεξεργασίας τους. Οι μαθητές μας, αφού αποδελτίωσαν και μετέφρασαν στα αγγλικά τα λεγόμενα στις συνεντεύξεις, τα μετέφρασαν στα αγγλικά και τώρα επεξεργάζονται τα βίντεο κάνοντας τον υποτιτλισμό.  Ελπίζουμε ότι θα είμαστε εγκαίρως έτοιμοι για να ανεβάσουμε στην ιστοσελίδα του προγράμματος το βιντεάκι μας με το οποίο θα ενημερωθούν και οι συμμετέχοντες από τις άλλες χώρες πώς περνούν τα παιδιά μας στον ελεύθερό τους χρόνο.

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας βοήθησαν πραγματικά να πραγματοποιήσουμε τις εργασίες αυτές και κυρίως τα παιδιά που ασχολήθηκαν με το «δύσκολο» κομμάτι της αποδελτίωσης των συνεντεύξεων και του υποτιτλισμού.

Κώνστα Ευαγγελία(Γαλλικών)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στις 20 / 10 / 2012 πραγματοποιήθηκε ο ετήσιος διαγωνισμός της Ελληνικής Μαθηματικής  Εταιρείας « Ο ΘΑΛΗΣ». Το σχολείο μας συμμετείχε με τους εξής μαθητές:

από την Α΄ Γυμνασίου  Θάνος Νικόλαος, Ζωή Βοργιανίτη, Σταυρούλα Σταματίου, Νικολάου Κωνσταντίνος

από την Β΄ Γυμνασίου Δουγέκου Ευαγγελία

από την Γ΄ Γυμνασίου Παππά Γεωργία

από την Α΄ Λυκείου  Καιτούλα Λίγγου, Δουγέκος Χρήστος

από την Β΄  Λυκείου  Κατερίνα Κουκουβίνου

Η Συμμετοχή των μαθητών μας ήταν ικανοποιητική, αναμένουμε τα αποτελέσματα.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία  σε όλους !

                          Αναστασία Λουκίδου(Μαθηματικός)

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ

 

Οι μαθητές μας  του Γυμνασίου και Λυκείου Ασωπίας, τίμησαν τους ήρωες το 40 με έναν τρόπο διαφορετικό, ξεχωριστό και δημιουργικό.

Ζωγράφισαν την Ελλάδα, ύμνησαν με τα ποιήματά τους τους αγωνιστές μας, τραγούδησαν με δικούς τους μελοποιημένους στίχους την ειρήνη, τόνισαν την αγνότητα της νεότητάς τους με αφίσες και χειροποίητους σελιδοδείκτες.

Η Θρησκεία, η Πατρίδα, η Ελευθερία, η Δικαιοσύνη, η Ειρήνη, η Δημοκρατία η Oικογένεια... αποτέλεσαν αφόρμηση των δημιουργιών τους. Το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου, έγινε το δικό τους ΟΧΙ στον πόλεμο, τη βία, τη σκλαβιά. Eυχή όλων μας η επικράτηση της ΕΙΡΗΝΗΣ στην Ψυχή... στη Ζωή.... στη Γη...

 

Σταυρούλα Φραγκομανώλη (φιλόλογος)

 

«ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

Ελλάδα εσύ,

με τις ομορφιές σου

τις θάλασσες και τις ακτές σου

Ελλάδα εσύ,

με τους φιλόξενους

και τους καλούς ανθρώπους σου

Ελλάδα εσύ,

με την ιστορία σου

τους ήρωες και τους αγώνες σου

Ελλάδα εσύ,

που για μια καλύτερη ζωή

χύθηκε αίμα πάρα πολύ

Ελλάδα για σένα,

εμείς θα συνεχίσουμε με

Δύναμη και Αρετή.

Σε ευχαριστούμε!!!!

 

Παππά Κατερίνα- Σταματίου Σταυρούλα   Α Γυμνασίου

 

 

ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ

 

Stavroyla2 427x640 

 

 

 

Η ομάδα σύνταξης:

ΜΑΘΗΤΕΣ

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Κώνστα Ευαγγελία (Γαλλικών ) Μήτος Γιάννης (Φιλόλογος)

ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ

Α? ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας της Α? γυμνασίου, αφού ολοκληρώθηκε η ενότητα για τη Μινωική Κρήτη, ζητήθηκε  από τους μαθητές να γράψουν μια έκθεση στην οποία να  περιγράφεται η ζωή στην Κρήτη την ιστορική αυτή περίοδο, σαν να την είχαν βιώσει οι ίδιοι.

Τα αποτελέσματα ήταν θαυμάσια! Τα παιδιά, με τις γνώσεις που είχαν και με τη φαντασία τους, έγραψαν πραγματικά αριστουργήματα. Θαυμάστε τα πιο χαρακτηριστικά από αυτά.

                                                                  Η καθηγήτρια τους  Κώνστα Ευαγγελία

 

«Μια μέρα στη Μινωική Κρήτη»

 

Φωνές άρχισαν ξαφνικά να ακούγονται από παντού. Ο κόσμος περπατούσε στα στενά και όλοι ακολουθούσαν την ίδια κατεύθυνση. Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα για την Κρήτη, είναι η μέρα που γίνονται τα ταυροκαθάψια.

Νέοι απ?όλα τα μέρη του νησιού έχουν έρθει στην Κνωσό για να «συλλάβουν» τον πιο άγριο ταύρο. Φέρνουν μαζί τους σχοινιά ή ξύλα και κάθονται στη ράχη του ζώου κάνοντας διάφορες ακροβατικές ασκήσεις.

Οι γυναίκες φορούν πολύχρωμες μακριές ενδυμασίες και κρατούν στα χέρια τους μικρά ειδώλια που απεικονίζουν γυναικείες θεότητες. Τα χέρια τους είναι στολισμένα με περίτεχνα κοσμήματα που απεικονίζουν το ιερό τους δέντρο, την ελιά.

Η τελετή περιλαμβάνει χορούς και αγώνες. Και όλο το παλάτι έχει στολιστεί με πολύχρωμα καμαραϊκά αγγεία διακοσμημένα με πολύπλοκα καμπυλόγραμμα σχέδια. Κάθε μεριά του παλατιού είναι ξεχωριστή με αυτό που σου τραβάει περισσότερο το ενδιαφέρον να είναι τα έντονα χρώματα και η περίεργη γραφή τους.

Η Μινωική Κρήτη είναι ένα μέρος που δείχνει να ανθοφορεί. Στα λιμάνια της υπάρχουν πλοία έτοιμα να μεταφέρουν την παραγωγή της στο Αιγαίο και την Ανατολή. Δεν είναι όμως και λίγοι εκείνοι που ταξιδεύουν ως εδώ για να ζήσουν από κοντά τον Μινωικό πολιτισμό.

Ειλικρινά, είναι κρίμα ένα τέτοιο ταξίδι να είναι ταξίδι φαντασίας που μπορεί να δημιουργήσει σε κάποιον τα όσα μαγικά διαβάσει σε ένα βιβλίο. Κάτι τέτοιο συνέβη και στη δική μου περίπτωση με το ταξίδι μου να διαρκεί όσο ένα ανοιγόκλεισμα των ματιών μου. Ακόμα όμως κι έτσι, αξίζει!

Της μαθήτριας της Α? γυμνασίου

Κουρουμπέτση Αθηνάς

 

«Μια μέρα στη Μινωική Κρήτη»

 

Μινωική εποχή! Μια εποχή ανάπτυξης της τέχνης, του εμπορίου και του πολιτισμού, γι? αυτό έχουμε και την εμφάνιση των ανακτόρων.

Εγώ ανήκω στους ανθρώπους που ασχολούνται με την τέχνη. Κυρίως με την κατασκευή πολύτιμων αντικειμένων και καλλιτεχνημάτων, με την κοσμηματοτεχνία και τη λιθοτεχνία. Υλικά μου είναι ο χαλκός και ο άργυρος. Απεικονίζω τη ζωή των ανθρώπων της εποχής μου φτιάχνοντας σφραγίδες και κοσμήματα. Τα έργα μου έχουν μεγάλη ζήτηση σε όλο το Αιγαίο αλλά και στην Αίγυπτο.       Από την τέχνη μου φαίνεται να έχουν επηρεαστεί και οι Μυκηναίοι!

Ελπίζω τα έργα μου να κρατήσουν στο πέρασμα του χρόνου, να τα βλέπουν οι νεότερες γενιές και να τα θαυμάζουν.

Του μαθητή της Α? Γυμνασίου

Νικολάου Κωνσταντίνου

 

 

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

 

Στις αρχές του Οκτώβρη πραγματοποιήσαμε το  σχολικό  μας περίπατο στο γήπεδο του χωριού μας. Συγκεντρωθήκαμε στις 8:30 στο προαύλιο του σχολείου και αναχωρήσαμε μετά από λίγη ώρα. Οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα comenius έκαναν μια στάση στο Δημοτικό Σχολείο για να ολοκληρώσουν  τις σχετικές με αυτό εργασίες που είχαν. Οι υπόλοιποι μαθητές συνεχίσαμε τη διαδρομή για το γήπεδο.

Φτάνοντας, ξεχυθήκαμε  στο χώρο και ο καθένας συμμετείχε σε διάφορα παιχνίδια μπάσκετ, ποδόσφαιρο κ.α. Το γήπεδο γέμισε από φωνές και γέλια.

Ο περίπατος αυτός μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε ένα διάλειμμα από την καθημερινή ρουτίνα. Περάσαμε όμορφα και φυσικά σε αυτό συνέβαλε ο λαμπερός ήλιος που εκείνη την ημέρα ήταν απλωμένος στον καταγάλανο ουρανό.

                                                                                                                 Β΄ Γυμνασίου

 

 

Stavroyla 640x427

 stavr1

 

 

 

 

 

 

 

Μήνυμα αθωότητας με αποδέκτες?. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ

 

Λένε πως η ιστορία επαναλαμβάνεται. Λένε, επίσης πως η ιστορία μας βοηθά να διορθώνουμε λάθη του παρελθόντος και να χτίζουμε το παρόν και το μέλλον μας ορθότερα. Ας ανατρέξουμε λοιπόν στις προσωπικότητες αυτών των ηρώων, απλοί πολίτες, αλλά και πολιτικοί και ας αναρωτηθούμε όλοι· τι πρέπει να κάνουμε κι εμείς για την Ελλάδα έχοντας συνείδηση και ευθύνη των πράξεων μας ας αναλογιστούμε το σωστό και ας ενεργήσουμε βάσει των δυνατοτήτων μας και των θέσεων μας.

Ίσως έτσι να μη βρεθεί στο διάβα των χρόνων ένας ακόμη Παπαδιαμάντης που θα γράψει: « θα έλεγε κάποιος ότι η χώρα αυτή ελευθερώθηκε επίτηδες για να αποδειχθεί ότι δεν ήταν ικανή προς αυτοδιοίκηση».

Τέλος θα ήταν καλό όλοι εμείς να μην ξεχνούμε το έργο τους. Θα  ήταν άδικο για αυτούς και δείγμα δικής μας αχαριστίας η λησμονιά. Άλλωστε οι  ελεύθεροι στην ψυχή ήρωες μας δίδαξαν με τις πράξεις τους το Δίκαιο, η κατανόηση αυτού του μαθήματος από εμάς είναι θέμα καρδιάς..... 

(Από τον εισαγωγικό λόγο της γιορτής )

Φραγκομανώλη Σταυρούλα (Φιλόλογος)

 

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


01 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων
01 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Κατοικίας
01 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ηπατίτιδας
05 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών
10 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας
10 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών
10 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Θανατικής Ποινής
11 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Όρασης (Κατά της Τύφλωσης)
12 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Αρθρίτιδας
15 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα του Λευκού Μπαστουνιού
16 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής
17 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας
20 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Οστεοπόρωσης
24 Οκτωβρίου - Ημέρα του ΟΗΕ
31 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης                  

 

 

 

           

 

 

Σεπτέμβριος 2012

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 ΕΤΟΣ 4ο ΦΥΛΛΟ 22ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

 

Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

 

Η καινούργια χρονιά ξεκίνησε με σύννεφα στον ορίζοντα του γενικότερου περιβάλλοντος αλλά, με ξαστεριά και φως στο χώρο του μικρού μας σχολείου.

Το σχολείο μας βάφτηκε εξ ολοκλήρου και διάφορες μικρές παρεμβάσεις όπως η προμήθεια λευκών πινάκων, ο καθαρισμός του δάσους με τα πεύκα, το μεγάλωμα των δέντρων που φυτέψαμε την Άνοιξη έχουν κάνει το τοπίο πιο φωτεινό.

Ο αριθμός των μαθητών αυξήθηκε στους 94 και στην Α΄ Γυμνασίου δημιουργήθηκαν δυο τμήματα.

Προγραμματίζονται διάφορες δραστηριότητες και βέβαια συνεχίζουμε με το πρόγραμμα Comenius στα πλαίσια του οποίου τρεις καθηγητές και εννέα μαθητές θα ταξιδέψουν στη Βιέννη σύντομα.

¨Έχουμε σχεδόν όλα τα βιβλία αλλά μας λείπουν τρεις καθηγητές, ελπίζουμε όχι για πολύ ακόμα.

Με την καθολική συμμετοχή των παιδιών, την πολύ καλή διάθεση και ενεργητικότητα των καθηγητών μας με την συμπαράσταση των γονέων και της Πολιτείας ελπίζουμε και ευχόμαστε σε μία ευχάριστη, δημιουργική και προ πάντων παραγωγική χρονιά, ιδιαίτερα για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου.

                                  

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

 

Συνεχίζουμε για δεύτερη χρονιά φέτος το πρόγραμμα Comenius, τη σύμπραξη του σχολείου μας με σχολεία της Ισπανίας, Λιθουανίας, Αυστρίας, Γερμανίας και Πολωνίας. Πέρυσι πραγματοποιήθηκαν εργασίες και ταξίδια στην Πολωνία, Ισπανία και Λιθουανία με συμμετοχή μαθητών και καθηγητών του . Φέτος θα συνεχίσουμε με τα ταξίδια στην Αυστρία και στην Γερμανία ενώ στο τέλος της χρονιάς θα υποδεχτούμε στο σχολείο μας   αποστολές των άλλων χωρών για τον απολογισμό και το κλείσιμο του διετούς αυτού προγράμματος.

Οι εργασίες προετοιμασίας για το πρόγραμμα Comenius για φέτος είχαν ήδη ξεκινήσει από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, όταν τον Ιούνιο συντάξαμε το ερωτηματολόγιο που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του προγράμματος Comenius. Να υπενθυμίσουμε ότι το θέμα για της εργασίες αυτές είναι «Οι Νέες Τεχνολογίες και ο ελεύθερος χρόνος». Φέτος, από της πρώτες κιόλας μέρες της σχολικής χρονιάς, μοιράσαμε τα ερωτηματολόγια τα οποία μετέφρασαν μαθητές σε γονείς και παιδιά και αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα τα αποτελέσματα. Απομένει τώρα η δημιουργία των βίντεο-συνεντεύξεων με υποτιτλισμό στα αγγλικά καθώς και η συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού.

Εύχομαι καλή δύναμη στους μαθητές και στους καθηγητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα για δημιουργική εργασία και ?.καλά ταξίδια!

 

                                             ΚΩΝΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (Καθηγήτρια γαλλικών)

 

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ

 

Η πρώτη μέρα του σχολείου ήρθε και πάλι. Καθώς   μπήκαμε στο σχολείο είδαμε τις αλλαγές.    

Οι τοίχοι βάφτηκαν και οι τρύπες που είχαν, εξαφανίστηκαν. Ακόμα και τα θρανία επισκευάστηκαν. Σίγουρα τα παιδιά χάρηκαν πολύ. Ιδιαιτέρως τα παιδιά της πρώτης Γυμνασίου, που αντίκρισαν ένα τόσο καθαρό και όμορφο σχολείο.

Η χαρά πολλών μαθητών είναι μεγάλη, αλλά και το άγχος κυριαρχεί στους καινούριους μαθητές και καθηγητές. Εμείς, η Δευτέρα Γυμνασίου δεν νιώθουμε τόσο το άγχος, γιατί πλέον είμαστε μεγάλοι. Ξέρουμε πως είμαστε το παράδειγμα των μικρότερων, γι? αυτό πρέπει να τους ενθαρρύνουμε. Εμείς, τώρα σαν μεγαλύτεροι, πρέπει να τους συμβουλεύουμε, όπως μας συμβούλευε η τωρινή Τρίτη τάξη και εμάς . Παρόλο που νοσταλγήσαμε το σχολείο πρέπει να πούμε πως μας λείπουν και οι διακοπές. Μόνο που σκεπτόμαστε τα διαγωνίσματα λέμε να ήταν πάντα διακοπές. Αλλά τι να κάνουμε; Υπάρχουν κι αυτά τα βάσανα!! Τέλος ευχόμαστε

 

                                                      ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

 

MILLUGIA ERJOLA     ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ             β΄ Γυμνασίου

 

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ

Ο Ευριπίδης (485 π.χ.- 406 π.χ.) υπήρξε τραγικός ποιητής και ένας από τους τρεις μεγάλους διδασκάλους του αττικού δράματος στο αρχαίο ελληνικό θέατρο. Έζησε σε ακμάζουσα εποχή, το χρυσό αιώνα του Περικλή.

Η προσωπογραφία είναι έργο της Αιμιλίας- Μαρίας Κόλλια της Β΄Λυκείου

 

ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ

 

Οι μαθητές μας ορμώμενοι από το ποίημα «Του νεκρού αδελφού» που διδάχτηκαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο οποίο κυριαρχεί η μητρική κατάρα, θέλησαν να εκφραστούν δημιουργικά. Αποτέλεσμα το παρακάτω απόσπασμα.

 

Η μάνα σύμβολο αγάπης στοργής και φροντίδας, αλλά και ο χειρότερος εχθρός άμα γίνει εχθρός σου επειδή είναι μια προσωπικότητα που καταπονείται και αγαπάει φοβερά αλλά αυτή η αγάπη το ίδιο φοβερή μπορεί και να γυρίζει ως μίσος.

Μίσος αδιάλλακτο και ισχυρό λόγω τις καταπόνησης και προσπάθειας να κρύψει βαθιά μέσα της. Επίσης ο χαμός και ο πόνος μπορούν να εξελιχθούν πολύ άσχημα σε μια μάνα, μπορεί από το τρομερό πόνο του χαμού του παιδιού της να είναι τόσο οργισμένη που το φταίξιμο να το χρεώσει στο χαμένο παιδί.

Ακόμη υπάρχουν και οι μάνες οι οποίες δεν νοούν από ανθρώπινες ευαισθησίες και ένα παιδί να τους είναι βάρος ή να μην ενσαρκώνει τις φαντασιώσεις και τα πράγματα τα οποία περιμένει από αυτό το παιδί της με αποτέλεσμα να το έχει τελείως ξεγραμμένο.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΥΓΕΚΟΣ   ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΟΥΓΕΚΟΣ     Α΄ Λυκείου

 

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (PROJECT)

ΓΙΑ ΤΟ 2012-2013

 

 

Φέτος στο σχολείο μας υλοποιούνται δύο προγράμματα project το ένα στην Α΄Λυκείου και το άλλο στην Β΄ Λυκείου.

Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου ερευνούν το θέμα με τίτλο « Οι ασθένειες της εποχής μας».

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να αναπτύξουν βασικές επιστημονικές γνώσεις για τις ασθένειες της εποχής μας, για την πρόληψη και να συνειδητοποιήσουν τις οικονομικές τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις του θέματος

Οι μαθητές της Β΄ Λυκείου ερευνούν το θέμα με τίτλο « Η επικοινωνία παλαιότερα και σήμερα».

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές το ρόλο της επικοινωνίας και των μηνυμάτων στην ανθρώπινη ύπαρξη από την Αρχαία ελληνική εποχή μέχρι σήμερα και να ερευνήσουν αναλυτικότερα κάποιες σύγχρονες μορφές επικοινωνίες όπως το κινητό τηλέφωνο, το email και το face book

 

 

 

Η ομάδα σύνταξης:

ΜΑΘΗΤΕΣ

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Κώνστα Ευαγγελία (Γαλλικών)

alt

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΔ. ΕΤΟΥΣ 2011-2012

Στις 21 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε από το σχολείο μας η εκδήλωση για την παρουσίαση στους συγχωριανούς μας, των πεπραγμένων του διδακτικού έτους που έφτανε σιγά-σιγά στο τέλος του.

Στο γνωστό και οικείο χώρο του πνευματικού κέντρου της ενορίας μας, οι μαθητές παρουσίασαν τη δουλειά τους με τη βοήθεια των καθηγητών, με τρόπο αρκετά εντυπωσιακό και πρωτότυπο για όλους εκείνους που παραβρέθηκαν εκεί, αυτό το ζεστό απόγευμα του Ιουνίου.

Είχαν ήδη τελειώσει οι προαγωγικές εξετάσεις και οι μαθητές είχαν επικεντρωθεί πλέον στο να φανούν αντάξιοι συνεχιστές των δικών μας επιτυχημένων προσπαθειών κατά τη διάρκεια της χρονιάς και αυτή τη φορά.

Η εκδήλωση περιελάμβανε την παρουσίαση κατ΄ αρχάς με τη μορφή διαφανειών και φωτογραφιών όλων εκείνων των γεγονότων που άξιζαν να προβληθούν στο κοινό της Ασωπίας της Ταναγρας, του Αρματος και της Καλλιθέας.

Με τον τρόπο αυτό ξαναθυμηθήκαμε όλοι, μαθητές και καθηγητές τα ευχάριστα και συναρπαστικά του έτους που έφευγε?

Κατόπιν τα παιδιά που συμμετείχαν στις συνεδρίες του προγράμματος Comenius, είχαν να παρουσιάσουν με τη μορφή μικρών θεατρικών παραστάσεων τα θέματα που πραγματεύτηκαν κατά τη διάρκεια των επισκέψεων μας στα σχολεία του εξωτερικού, της Ισπανίας και της Λιθουανίας. Ήταν ωραίες στιγμές αυτές, που έβγαλαν γέλιο και χάρισαν μια ανάλαφρη νότα ευθυμίας στο κοινό του πνευματικού κέντρου.

Στη συνέχεια τα παιδιά μας Α΄ τάξης του Λυκείου παρουσίασαν τα αποτελέσματα του μαθήματος της ερευνητικής και συνθετικής εργασίας που για πρώτη φορά διδάσκονταν φέτος. Με την καθοδήγηση των καθηγητών τους, κυρίας Χριστοδούλου Ιωάννας και κυρίου Κρουσταλάκη Σπύρου είχαν πραγματευθεί α) την παρουσία του Καραγκιόζη και του θεάτρου σκιών γενικότερα στη χώρα μας   και β) τους κινδύνους από τη χρήση εθιστικών και ναρκωτικών ουσιών που υπάρχουν δίπλα μας προκειμένου να είμαστε πάντα ενήμεροι και σε ασφαλή απόσταση από αυτές .

Αλλά θερμά συγχαρητήρια και μπράβο πολλά στον κύριο Αποστόλου Παντελή και τη μικρή θεατρική ομάδα που δημιούργησε για τις ανάγκες της εκδήλωσης, αποτελούμενη από μαθητές του σχολείου μας. Αν και ο κύριος Αποστόλου είναι καθηγητής φυσικής αγωγής στο σχολείο, φαίνεται πως έχει μέσα του το χάρισμα της σκηνοθεσίας. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά που ξεδίπλωσαν το υποκριτικό τους ταλέντο μπροστά μας, με αξιόλογα αποτελέσματα. Η παράσταση που παρουσιάστηκε, είχε θέμα την καλλιέργεια του αμπελιού στον τόπο μας. Ήταν κάτι ανατρεπτικό και μεταδοτικό συνάμα .

Ντυμένη η παράσταση αυτή με μουσική του Γ.Μαρκόπουλου, κατέδειξε κυρίως, πώς με ελάχιστα μέσα, είναι δυνατό κανείς να παραγάγει αξιόλογο αποτέλεσμα, αρκεί να υπάρχει η θέληση της προσφοράς και της ανιδιοτελούς προσπάθειας.

Και ήταν κάπου εκεί, όταν όλοι οι θεατές ξαφνιαστήκαμε από την παρουσίαση ?έκπληξη- του αφιερώματος στα παιδιά της Γ΄Λυκείου που θα αποχαιρετούσαν για πάντα τα θρανία, τα παιχνίδια, τα άγχη του σχολείου?

Οι κυρίες Πιλαφά Κατερίνα και Τσιώλη Ιουλία ?ανεξάντλητες όπως πάντα-είχαν καταφέρει να συγκινήσουν όλους μας, με την ιδέα τους να προβάλλουν παλιές φωτογραφίες των παιδιών, που είχαν μαζέψει αρκετά νωρίτερα. Φανταστείτε πως ούτε οι ίδιοι οι μαθητές το γνώριζαν αυτό?

Κι έτσι δάκρυα συγκίνησης και γέλια και πειράγματα έγιναν ένα με τα φιλιά του αποχωρισμού, κάτω από τα φλας των μηχανών και τις υποσχέσεις για αντάμωμα στο μέλλον, που είθισται να λέγονται τότε.

Αναμνηστικές φωτογραφίες, μπράβο και συγχαρητήρια από τους παρευρισκόμενους, μεταξύ των οποίων και ο Δ/ντής της Β/βάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας και ευχές για καλή αντάμωση σύντομα ? χαρές με ανέμελα βλέμματα σε αρμονία ταιριαστή και γελαστά πρόσωπα και δροσερά νιάτα και ένας μνησιπήμων πόνος, παρέα με μια διάθεση να ξορκίσουμε ?έστω για λίγο ?τη δυσθυμία που μας έσφιγγε σα μέγγενη και έχετε γεια ?και πάμε γι΄ άλλα. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ΄ΟΛΟΥΣ.

ΜΗΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (φιλόλογος)

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΙΟΥ 2012

ΑΓΓΛΙΚΑ

ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Β1

ΠΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β2

ΚΟΤΣΙΦΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β1

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Β1

ΠΛΙΑΚΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Α1

                                                          Συγχαρητήρια!!!

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΔΟΥΓΕΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ:ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ(ΑΡΤΑ)

ΔΟΥΓΕΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ: ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)

ΜΑΝΑΙ ΝΤΟΡΕΛΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΛΑΨΑΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΧΑΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ

Ο Διευθυντής και ο σύλλογος των διδασκόντων του σχολείου μας, εύχονται στους επιτυχόντες συγχαρητήρια και καλή φοίτηση. Να θυμούνται πάντα ότι η προσπάθεια και ο αγώνας στο τέλος πάντα δικαιώνονται.

Keep Walking.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής και Δημοτικό Σύμβουλο κ. Αντώνιο Κανέλλο για το πνεύμα συνεργασίας που έδειξε στο αίτημα μας για καθολικό βάψιμο του σχολείου μας και για την γενικότερη αντιμετώπιση των αναγκών μας.

Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας  και γονέα κ. Ηλία Δουγέκο, ελαιοχρωματιστή για το οικονομικό βάψιμο του σχολείου μας καθώς και τον συντοπίτη μας και γονέα κ. Κωνσταντίνο Λαψάνη για τη βοήθειά του στην επιλογή των χρωμάτων.

ΓΙΟΡΤΗ ΚΡΑΣΙΟΥ

Στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου ο δήμος Τανάγρας με τη βοήθεια των συλλόγων: Χορευτικός-Πολιτιστικός Σύλλογος Ασωπίας, Σύλλογος Νέων, Σύλλογος Γυναικών του χωριού μας διοργάνωσε την ετήσια γιορτή κρασιού. Φέτος καταφέραμε και κάναμε δύο βραδιές. Την Παρασκευή φιλοξενήσαμε δύο χορωδίες, η χορωδία   Αυλώνα και η χορωδία από την άλλη άκρη της Βοιωτίας το Στέρι με δάσκαλο τον Κωνσταντίνο Λέκκα από το χωριό μας. Το Σάββατο ο χορευτικός-πολιτιστικός όμιλος Ασωπίας παρουσίασε με τα τμήματά του χορούς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Ο σύλλογος γυναικών προσέφερε κουλούρια και μουσταλευριά που είχαν φτιάξει οι γυναίκες μέλη του. Μάλιστα ο σύλλογος Νεολαίας διέθετε σαλάτες, σουβλάκια και αναψυκτικά. Ήταν ένα βράδυ με πολύ γλέντι μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και βέβαια με άφθονο κρασί.

alt

 

                                                                    

         ΚΑΙΤΟΥΛΑ ΛΙΓΓΟΥ Β΄Λυκείου

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

08 Σεπτεμβρίου     -     Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού

10 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα κατά της Αυτοκτονίας

15 Σεπτεμβρίου     -     Ευρωπαϊκή Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη

15 Σεπτεμβρίου     -     Διεθνής Ημέρα Δημοκρατίας

16 Σεπτεμβρίου     -     Διεθνής Ημέρα για τη Διατήρηση της Στιβάδας του  

                                     Όζοντος

19 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντικού Καθαρισμού των Ακτών

21 Σεπτεμβρίου     -     Διεθνής Ημέρα Ειρήνης

21 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα Αλτσχάιμερ

22 Σεπτεμβρίου     -     Ευρωπαϊκή Ημέρα Μετακινήσεων (Ευρωπαϊκή Ημέρα

                                     Χωρίς Αυτοκίνητο)

23 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα Αμφισεξουαλικότητας

26 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα Αντισύλληψης

26 Σεπτεμβρίου     -     Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

27 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

27 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

28 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ημέρα κατά της Λύσσας

29 Σεπτεμβρίου     -     Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα

30 Σεπτεμβρίου     -     Διεθνής Ημέρα Μετάφρασης

 

 

Σχολικός Περίπατος Μαρτίου

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013 ο καιρός ήταν κατάλληλος για σχολικό περίπατο και το γήπεδο του χωριού μας ο καταλληλότερος χώρος.

Μαθητές και καθηγητές με τα αθλητικά τους ρούχα ξεκίνησαν λοιπόν για το γήπεδο.

Εκτός από το ποδόσφαιρο που κυριάρχησε στο μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου, άλλα ομαδικά παιχνίδια στα οποία συμμετείχαν και οι καθηγητές, ήταν το βόλλευ, ρακέτες και παιχνίδια εμπιστοσύνης.

Ήταν πραγματικά μια από τις ωραιότερες στιγμές της φετινής σχολικής χρονιάς.

ekdromi gipedo

Ημερήσια εκδρομή στο Ναύπλιο

Την Παρασκευή 5 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή της φετινής σχολικής χρονιάς. Ο προορισμός μας ήταν το πανέμορφο Ναύπλιο. 

Αρχικά ανεβήκαμε με τα λεωφορεία στο Παλαμήδι, στο φρούριο του Ναυπλίου, περιηγηθήκαμε στους χώρους του, επισκεφτήκαμε τη φυλακή του Κολοκοτρώνη και θαυμάσαμε την παλιά πόλη του Ναυπλίου και το Μπούρτζι από ψηλά. Στη συνέχεια κατεβήκαμε τα 999 σκαλοπάτια (μόνο 2 προτίμησαν την εύκολο οδό του λεωφορείου) και φτάνοντας κάτω στην πόλη πραγματικά πήραμε μια μεγάλη ανάσα. 

Στη συνέχεια κάναμε βόλτα στην παραλία, πήγαμε στην πλατεία Συντάγματος και επισκεφτήκαμε το αξιολογότατο αρχαιολογικό μουσείο της πόλης.

Η ημέρα κύλισε πολύ όμορφα. Η πόλη του Ναυπλίου σε γοητεύει πάντα ακόμα και αν την έχεις επισκεφτεί πολλές φορές. 

ΝΑΥΠΛΙΟ 5-IV-ΜΜΧΙΙΙ 095 - Αντίγραφο

Μουσείο ΟΤΕ- Safer Internet

Οι μαθητές του προγράμματος Αγωγής Υγείας "Διαδίκτυο - Μοναξιά ή Ευλογία;", την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013 είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα Safer Internet, το οποίο  οργανώνει η Μονάδα Εφηβικής Υγείας του Νοσοκομείου Παίδων Π. και Α. Κυριακού, στο χώρο του μουσείου του ΟΤΕ.

DSC02607 - Αντίγραφο

Αρχικά η ψυχολόγος κα Αθανασίου παρουσίασε στους μαθητές το σύγχρονο πρόβλημα του εθισμού στο διαδίκτυο και τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά τη διαδικτυακή περιήγηση. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της αναφέρθηκε σε πολλές περιπτώσεις που απασχόλησαν τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας και έτσι έγινε αντιληπτό από όλους ότι τελικά και τα ελληνόπουλα κινδυνεύουν αρκετά αν δεν ακολουθήσουν κάποιους κανόνες ασφάλειας όταν μπαίνουν στα κοινωνικά δίκτυα.

Στη συνέχεια ο πληροφορικός κος Κατσούλας, συνεργάτης της Μονάδας, ενημέρωσε για την ύπαρξη πολλών διαδικτυακών προγραμμάτων, τα οποία μπορούν να απασχολήσουν δημιουργικά μικρούς και μεγάλους. Τελικά η τεχνολογία είναι δύναμη και όσο πιο σωστά την χρησιμοποιούμε τόσο πιο ασφαλείς και κερδισμένοι είμαστε.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος

Τσιώλη Ιουλία (Φυσικός) και Φραγκομανώλη Σταυρούλα (Φιλόλογος)


Μετρητής επισκέψεων
57343
TodayToday20
YesterdayYesterday58
This_WeekThis_Week172
This_MonthThis_Month278
All_DaysAll_Days57343

Εργασίες

Εκπαιδευτικό υλικό

Πρόσφατα άρθρα

Login Form

Ημερολόγιο

May 2024
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Η ώρα τώρα