ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΣΩΠΙΑΣ

Περιεχόμενο

ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ MA VIE D'ADO

Για Τρίτη συνεχή χρονιά φέτος, βραβευτήκαμε, η εκπαιδευτικός Κώνστα Ευαγγελία και οι μαθητές της Γ? γυμνασίου, για το e-twinning έργο μας ?Mavied?Ado? με γλώσσα εργασίας τα γαλλικά. Η Ετικέτα Ποιότητας αυτή αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών όλων μας όσον αφορά στην παιδαγωγική καινοτομία του έργου, στην ενσωμάτωσή του στη διδακτέα ύλη, στην επικοινωνία και ανταλλαγή μεταξύ των σχολείων συνεργατών (εν προκειμένω της Ρουμανίας), στην συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών, στην χρήση της τεχνολογίας καθώς και στην διάδοση των αποτελεσμάτων, τον αντίκτυπο και την τεκμηρίωση. Ευχαριστώ τους μαθητές της Γ? γυμνασίου του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ασωπίας που συνεργάστηκαν μαζί μου τόσο δημιουργικά! Φέτος συνεχίζουμε με 3 νέα και καινοτόμα έργα e-twinning! Καλή σχολική χρονιά!!!

For the third consecutive year, we have been awarded, the teacher Konsta Evangelia and the students of the 3rd secondary class, with the Quality Label for our e-twinning project ?Ma vie d? Ado? in French. This Quality Label is an award for our efforts for the project?s pedagogical innovation, its incorporation in the curriculum, for the communication and exchange among participant schools (Roumanie), the cooperation among the project partners, the use of informatics tools as well as the dissemination of the results, its impact and documentation. I would like to thank my students of the 3rd secondary class of Asopia Junior and Senior High school for their creative cooperation. This year we are going to continue with 3 new and innovative e-twinning projects! Happy school year!!!

Pour la troisi?me ann?e cons?cutive, on a ?t? r?compens?s, la prof Konsta Evangelia et les ?l?ves de la 3?me classe du coll?ge, avec l??tiquette de Qualit? pour le projet «Ma vie d?Ado» en fran?ais. L??tiquette de Qualit? est une r?compense pour nos efforts concernant l?innovation p?dagogique du projet, son incorporation au programme d??tudes de la classe, pour la communication et les ?changes parmi les ?coles partenaires (la Roumanie), pour la collaboration parmi les ?coles partenaires, pour l?usage de la technologie informatique ainsi que pour la diffusion des r?sultats,  l?impact et la documentation. Je voudrais remercier mes ?l?ves de la 3?me classe du Coll?ge de Asopia pour leur coop?ration si cr?ative! Cette ann?e on va continuer avec 3 e-twinning nouveaux projets  innovants!!! Bonne ann?e scolaire!!!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ E-TWINNING 2017-2018

Τα έργα e-twinning στο Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Ασωπίας

Τί είναι το e-twinning;

Η δράση e-twinning δημιουργήθηκε για να δώσει στους μαθητές της Ευρώπης την ευκαιρία να μάθουν συνεργατικά, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες. Πρόκειται για μια συνεργατική δράση με την οποία σχολεία από δύο ή περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων ΤΠΕ, συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.

Τι κερδίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί από τη δράση e-twinning;

Οι εκπαιδευτικοί

·       Προκαλούν το ενδιαφέρον των μαθητών κάνοντας κάτι πρωτοποριακό, νέο και συναρπαστικό

·       Ενημερώνονται για τα εκπαιδευτικά συστήματα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών

·       Εξοικειώνονται με ένα μέσο διδακτικής που επιχειρεί να ενσωματώσει την ομαδική εργασία και τη χρήση των ΤΠΕ στη σχολική ζωή. 

·       Ανταλλάσουν ηλεκτρονικά παιδαγωγικές ιδέες με άλλους ευρωπαίους εκπαιδευτικούς, εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις τους σε ένα συγκεκριμένο θέμα και τις εμπειρίες τους

·       Εξασκούν τις γνώσεις τους στις ξένες γλώσσες

·       Βελτιώνουν τις μεθόδους διδασκαλίας τους

·       Μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για τα βραβεία e-twinning σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο

Οι μαθητές

·       Μαθαίνουν και «επικοινωνούν» με διασκεδαστικό τρόπο: με ενθουσιασμό, με γόνιμη ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών και με ενεργό συμμετοχή

·       Οι «αυριανοί Ευρωπαίοι πολίτες» ανακαλύπτουν τη ζωή έξω από τους τέσσερις τοίχους της σχολικής αίθουσας.

Στο σχολείο μας πραγματοποιούνται e-twinning προγράμματα από το 2015. Τη σχολική χρονιά 2015-2016 πραγματοποιήθηκε το έργο ?Communication. TheHumanConnection? στο οποίο συνεργάστηκαν οι μαθητές της Β? γυμνασίου με μαθητές ενός σχολείου από τη Σερβία στα αγγλικά.

Τη σχολική χρονιά 2016-2017 πραγματοποιήθηκε το έργο ?Different. Stillthesame? με μαθητές της Β? γυμνασίου και μαθητές από τη Σερβία και την Ισπανία. Και για τα δύο έργα, οι ομάδες εργασίας και η υπεύθυνη εκπαιδευτικός, καθηγήτρια γαλλικών, Κώνστα Ευαγγελία, βραβεύτηκαν τόσο με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας όσο και με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.

Οι Ετικέτες ποιότητας δίνονται μετά από έλεγχο ως υψηλή αναγνώριση σε όλες τις ποιοτικές συνεργασίες. Χάρη σ?αυτό το επίτευγμα της εκπαιδευτικού και των μαθητών, το σχολείο μας βραβεύτηκε με Ετικέτα Υποδειγματικού σχολείου E-Twinning ανάμεσα σε 1211 ευρωπαϊκά σχολεία για την Ψηφιακή πρακτική, την πρακτική Ψηφιακής Ασφάλειας, τις καινοτόμες και δημιουργικές παιδαγωγικές πρακτικές, την προαγωγή της συνεχούς επαγγελματικής εξέλιξης του προσωπικού του, την προαγωγή των συνεργατικών μαθησιακών πρακτικών του προσωπικού και των μαθητών του!

Και φέτος στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν τρία προγράμματα e-twinning:  το πρώτο πρόγραμμα είναι συνδυασμένο με το εράσμους και όλες οι εργασίες του εράσμους, εκτός από την ιστοσελίδα του προγράμματος, αναρτώνται και εκεί. Το δεύτερο πρόγραμμα έγινε με μαθητές της Α? γυμνασίου του σχολείου μας και μαθητές από την Ισπανία και την Ολλανδία στα αγγλικά και είχε τον τίτλο ?Euro-TeenGeneration?.

Το έργο ?EuroTeenGeneration? δημιουργήθηκε προκειμένου να συνεργαστούν οι μαθητές τριών χωρών, να γνωριστούν μεταξύ τους, να ανακαλύψουν τις ομοιότητες και τις διαφορές της ζωής ενός εφήβου στην Ευρώπη, να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες και τις παραδόσεις τους, να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να βελτιώσουν τις διαπροσωπικές τους δεξιότητες. Επίσης, ένας άλλος στόχος του έργου ήταν η αληθινή επικοινωνία μεταξύ των μαθητών προκειμένου να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην Αγγλική γλώσσα, να αποκτήσουν περαιτέρω κίνητρα για την εκμάθηση της αγγλικής, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην Πληροφορική καθώς και τη δημιουργικότητά τους. Μερικές από τις δραστηριότητες που έκαναν ήταν:  «Creating my profile=Φτιάχνω το προφίλ μου» , «This is me!=Αυτός είμαι εγώ», δημιουργία του λογότυπου του έργου, ?Schools: world of difference=Σχολεία: ένας κόσμος διαφορετικός?, ?This is where we live=Εδώ μένω?, ?It?Christmas time=Είναι Χριστούγεννα?. ?Master chef=Αρχιμάγειρες?, ?My ideal school=το ιδανικό μου σχολείο?, ?Life in the future=η ζωή στο μέλλον?, ?time capsule=χρονοκάψουλα?) , Find someone who=βρες κάποιον που?, ?Comparing our schools=συγκρίνουμε τα σχολεία μας?, ?Environment: Go green=Περιβάλλον: Ας πρασινίσουμε ?, ?Live event?). Μετά την ολοκλήρωση του έργου, οι μαθητές αντάλλαξαν μηνύματα αποχαιρετισμού και απάντησαν στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του έργου.

Το έργο ήταν προσεκτικά σχεδιασμένο ώστε οι μαθητές να είναι οι πρωταγωνιστές. Οι δραστηριότητες ήταν σχεδιασμένες ώστε να τους προκαλούν το ενδιαφέρον, να ενθαρρύνονται να είναι δημιουργικοί, να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.

 Το δεύτερο έργο με τίτλο ?Ma vie d?ado? έγινε στα γαλλικά  σε συνεργασία με σχολείο της Ρουμανίας. Το έργο ?Ma vie d?ado? αφορά τη ζωή των εφήβων. Χάρη στο έργο αυτό, οι μαθητές και οι καθηγητές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη ζωή των εφήβων στη χώρα εταίρο, τη Ρουμανία, να μάθουν τα ενδιαφέροντά τους, τις ανησυχίες τους. Μέσω αυτού του έργου, καταφέραμε να προάγουμε τη φιλία, την πολυπολιτισμικότητα, την ενσυναίσθηση, το σεβασμό, την ισότητα. Επιπλέον, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να αναπτύξουν μια θετική εικόνα για τον εαυτό τους καθώς μοιράστηκαν τις ανησυχίες και τα ενδιαφέροντά τους με συνομηλίκους τους από άλλη ευρωπαϊκή χώρα στα γαλλικά.

Μερικές από τις δραστηριότητες που έκαναν οι μαθητές ήταν το «Tope-l?=Κόλα πέντε», η δημιουργία λογότυπου, το «Trouve quelqu?un qui=Βρες κάποιον που», «Dis-moi qui est ton ami, je te dirai qui tu es=πες μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι», «Chambre, ma Douce Chambre=Δωμάτιο, δωματιάκι μου», «Dans mon temps libre=Στον ελεύθερο χρόνο μου», «On doit se laisser=Πρέπει να αποχαιρετιστούμε», «Mon ?cole=Το σχολείο μου», «Joyeux No?et Bonne Ann?e=Καλά Χριστούγεννα, Καλή Χρονιά», «Mon berceau=το λίκνο μου», «Live Event=Ζωντανή συνομιλία».

 

Και για τα δύο έργα δηλώθηκε εκ νέου συμμετοχή για Ετικέτες Ποιότητας.

Καλό είναι όλοι μας να εισάγουμε το E-twinning στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι ένας ευρηματικός και διασκεδαστικός τρόπος μάθησης.

Δείτε εδώ την παρουσίαση της εκδήλωσης 

 

Μερικές φωτογραφίες από την εκδήλωση

Διάδοση των αποτελεσμάτων του σεμιναρίου στην Φινλανδία

ΤΟΠΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

THIVA.GR:  http://thivagr.blogspot.gr/2016/06/blog-post_108.html#more

BOΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ: http://viotikoperiskopio.blogspot.gr/

 

ΕΧΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ: http://exeisminima.gr/blog/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CF%83%CF%89%CF%80%CE%AF%CE%B1%CF%82-h-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF/

Ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση εκπαιδευτικών του σχολείου μας στη Φινλανδία

Το πρόγραμμα ΚΑ1 Ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση εκπαιδευτικών που πήρε το σχολείο μας για τη σχολική χρονιά 2015-2016 ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη 3 εκπαιδευτικών του σχολείου μας στο Ελσίνκι της Φινλανδίας και στο Ταλλίν της Εσθονίας. Εκεί οι εκπαιδευτικοί Ιωάννης Μπουραντάς (Διευθυντής, ΠΕ04.05), Κώνστα Ευαγγελία (ΠΕ05) και Μεσσαλάς Αθανάσιος (ΠΕ11) επισκεφθήκαμε πολλά σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των δύο χωρών προκειμένου να γνωρίσουμε από κοντά το εκπαιδευτικό τους σύστημα. Παρακολουθήσαμε επίσης διαφορετικά μαθήματα, είδαμε τον τρόπο διδασκαλίας στις χώρες αυτές και ενημερωθήκαμε για τις αλλαγές που υφίσταται το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα αυτή τη χρονιά. 

Ήταν μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία. Ήμασταν ήδη ενημερωμένοι από πληροφορίες για το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας αλλά όλα είναι διαφορετικά όταν τα βιώνεις. Άλλοτε απομυθοποιείς πρόσωπα και καταστάσεις κι άλλοτε εντυπωσιάζεσαι και ενθουσιάζεσαι βλέποντας πώς λειτουργούν τα σχολεία στις άλλες χώρες. Το σημαντικό ήταν ότι μάθαμε πολλά πράγματα, γνωρίσαμε εκπαιδευτικούς από πολλές χώρες, πληροφορηθήκαμε για το πώς λειτουργούν τα σχολεία στις χώρες τους και τα συγκρίναμε με τα δικά μας. Εξάλλου αυτός ήταν και ο στόχος του σεμιναρίου: να γνωρίσουμε διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και αφού κάνουμε σύγκριση των καλών πρακτικών, να κρατήσουμε αυτές που είναι εφικτές και εφαρμόσιμες στο δικό μας σχολείο.

Ακολουθεί σύντομη παρουσίαση των όσων μάθαμε στο σεμινάριο στην Φινλαδία-Εσθονία.

ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

 


Μετρητής επισκέψεων
57492
TodayToday9
YesterdayYesterday19
This_WeekThis_Week123
This_MonthThis_Month427
All_DaysAll_Days57492

Εργασίες

Εκπαιδευτικό υλικό

Πρόσφατα άρθρα

Login Form

Ημερολόγιο

May 2024
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Η ώρα τώρα