Μάρτιος 2012

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΕΤΟΣ 3ο ΦΥΛΛΟ 19ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS -2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Πριν από 4 μήνες περίπου μας είχε ανακοινωθεί ότι το πρώτο ταξίδι, με μαθητές, που θα πραγματοποιούταν με το πρόγραμμα Comenius θα ήταν στην Ισπανία και ότι 3 κορίτσια από την Α? λυκείου και 2 από τη Β? λυκείου θα έπαιρναν μέρος σ? αυτό μαζί με δυο καθηγήτριες συνοδούς.

Οι μέρες έφτασαν και έτσι το Σάββατο 25/2 ταξιδέψαμε για τη Μαδρίτη. Φτάσαμε στην πόλη περίπου στις 12:30 το μεσημέρι. Αποφασίσαμε την πρώτη μέρα να πάμε μια βόλτα μέχρι το Τολέδο για να επισκεφτούμε το μουσείο του El Greco. Έτσι κι έγινε. Το απογευματάκι φτάσαμε στο Τολέδο, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να θαυμάσουμε τα έργα του μεγάλου καλλιτέχνη. Το Τολέδο είναι μία μαγική πόλη, χαρακτηρισμένη από την UNESCO ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς. Το βράδυ λόγω κούρασης σκεφτήκαμε να μείνουμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε.

Το επόμενο πρωί συγκεντρωθήκαμε όλα τα άτομα που έπαιρναν μέρος στο πρόγραμμα στην είσοδο του ξενοδοχείου και κατευθυνθήκαμε προς το μετρό με προορισμό το IES Galileo Galilei, το σχολείο όπου τα παιδιά της Ισπανίας καθώς και οι καθηγητές τους μας περίμεναν για να μας καλωσορίσουν. Φτάνοντας στο σχολείο η υποδοχή ήταν πολύ θερμή και όλα τα παιδιά πολύ φιλικά. Το πρόγραμμα της πρώτης μέρας περιλάμβανε παιχνίδια για να γνωριστούμε καλυτέρα με τα υπόλοιπα άτομα. Το απόγευμα επισκεφτήκαμε το Retiro Park, ένα πάρκο στο οποίο χωρισμένοι σε ομάδες παίξαμε ένα κυνήγι θησαυρού. Αφού τελειώσαμε το παιχνίδι πήγαμε για φαγητό και έπειτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

Τη Δευτέρα το πρωί πήραμε πάλι τον δρόμο για το σχολείο των Ισπανών. Αφού φτάσαμε εκεί χωριστήκαμε, πηγαίνοντας ο καθένας στην ομάδα του για να ξεκινήσουμε τις εργασίες μας. Έτσι οι μισοί παρέμειναν στο σχολείο και οι άλλοι μισοί κατευθυνθήκαμε σ? ένα άλλο κτίριο, στο πολιτιστικό κέντρο (Margarita Buron). Εκεί μείναμε μέχρι τις 4 περίπου το απογευματάκι και μετά πήγαμε μια βόλτα στο κέντρο της Μαδρίτης μέχρι το βραδάκι, όπου αρχικά κάναμε μια περιήγηση στην πόλη, κι έπειτα πήγαμε για φαγητό.

Την Τρίτη είχαμε το ίδιο πρόγραμμα όσον αφορά το πρωί. Μοιραστήκαμε και πάλι στις ομάδες μας και ξεκινήσαμε δουλεία. Κατά τις 5 τελειώσαμε τις εργασίες μας και αποφασίσαμε να πάμε πάλι βόλτα στο κέντρο της Μαδρίτης, αυτή τη φορά για ψώνια. Το βράδυ, επιστρέφοντας στο ξενοδοχείο σκεφτήκαμε να καθίσουμε στο καθιστικό όπου βρίσκονταν αρκετά παιδιά από τις ομάδες μας και να συζητήσουμε ώστε να μάθουμε περισσότερα πράγματα ο ένας για τον άλλον.

Την Τετάρτη δεν είχαμε το ίδιο πρόγραμμα με τις άλλες μέρες. Το πρωί χωριστήκαμε σε δυο μεγάλες ομάδες όπου η μια θα πήγαινε επίσκεψη στο μουσείο του Prado και η άλλη ομάδα θα πήγαινε στο μουσείο Reina Sofia. Tο μεσημεράκι πήγαμε και πάλι στο σχολείο των Ισπανών όπου φάγαμε το μεσημεριανό μας και κατά τις 4 πήγαμε στο άλλο κτίριο ώστε να τελειώσουμε ότι εκκρεμότητες μας είχαν μείνει στις εργασίες μας και να οργανώσουμε το χώρο. Tο απόγευμα θα γινόταν η εκδήλωση όπου θα παρουσιάζαμε η κάθε ομάδα αυτά που είχε αναλάβει να κάνει και έπειτα ακλουθούσε πάρτι! Έτσι κι έγινε. Ετοιμάσαμε το χώρο και κατά τις 7 όλα ήταν έτοιμα και όλα τα άτομα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να δουν τη δουλειά που είχαν κάνει τα παιδιά. Παρακολούθησαν τα κόμικς και την εφημερίδα που έφτιαξαν τα παιδιά με τις ομάδες τους καθώς και την έκθεση των αντικειμένων που είχε ετοιμάσει η αντίστοιχη ομάδα. Την εκδήλωση άνοιξε μια ομάδα καθηγητών μαζί με το διευθυντή του σχολειού τους, ο οποίος εκφώνησε ένα λόγο επευφημώντας την προσπάθεια που καταβλήθηκε και από τους μαθητές και από τους υπευθύνους καθηγητές του προγράμματος. Στη συνέχεια, η ομάδα του θεάτρου παρουσίασε τρία μικρά θεατρικά δρώμενα και η ομάδα του φιλμ παρουσίασε μία ταινία μικρού μήκους, που είχαν γυρίσει τα παιδιά. Αφού τέλειωσαν οι παρουσιάσεις και η εκδήλωση έφτανε στο τέλος της, η ελληνική ομάδα χόρεψε παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς, στους οποίους πήραν μέρος με εμάς και παιδιά από άλλες χώρες! Έτσι τέλειωσε η εκδήλωση και ήταν η ώρα του πάρτι! Περάσαμε πολύ όμορφα, χορέψαμε και διασκεδάσαμε!! Αφού τέλειωσε και το πάρτι αποχαιρετιστήκαμε με τα παιδιά και η ατμόσφαιρα ήταν πολύ φορτισμένη. Ήμασταν γεμάτοι με όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες και στενοχωρημένοι που όλο αυτό τέλειωνε για εμάς εκείνο το βράδυ?

Την Πέμπτη το πρωί φύγαμε από το ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς το αεροδρόμιο για να επιστρέψουμε στην Ελλάδα όπου φτάσαμε περίπου στις 6 το απόγευμα.

Από το ταξίδι αυτό σίγουρα θα μας μείνουν υπέροχες αναμνήσεις.. Δημιουργήσαμε φιλίες που σίγουρα δε θα ξεχάσουμε και δε θα χάσουμε επαφή με τα παιδιά που γνωρίσαμε.. Περάσαμε υπέροχα και ήταν για όλους μας

 

 

                                                              Κατερίνα Κουκουβίνου Α΄Λυκείου

 

 

 

 

 

Οκτώβριος 2010 : η πρώτη επαφή με τους εταίρους - Φεβρουάριος 2012 : η πρώτη επίσκεψη μαθητών του σχολείου μας στην Ισπανία. Επιτέλους οι κόποι επέφεραν καρπούς ? Πέντε μαθητές του σχολείου μας, παιδιά που τα έβλεπα στη τάξη, κάθε μέρα από τη πρώτη γυμνασίου και τώρα 16-17 χρονών σε μια ξένη χώρα, ανάμεσα σε 80 μαθητές και 20 καθηγητές από Γερμανία, Αυστρία, Λιθουανία, Πολωνία και φυσικά Ισπανία. Όνειρο;

Για πολλούς τα ταξίδια αυτά θεωρούνται αναψυχή. Κάθε άλλο όμως. Εκτός από τις επισκέψεις στο Τολέδο και το μουσείο του Ελ Γκρέκο, το Ρετίρο Πάρκ και το Πράδο, μετακινήσεις με μετρό και τρένα καθώς και ατελείωτο περπάτημα, υπήρχε καθημερινή ομαδική δουλειά για τους μαθητές μας σε μεικτές ομάδες με γλώσσα επικοινωνίας τα Αγγλικά. Αφού οργανώθηκαν στις ομάδες τους, δούλεψαν και παρήγαγαν, έγραψαν, ζωγράφισαν, σχεδίασαν, και τελικά εκφράστηκαν μέσα από κείμενο (εφημερίδα), εικόνα (φιλμ), δημιουργία (έκθεση) και στη σκηνή (θέατρο).

Το αποτέλεσμα; Τα κορίτσια μας κατάφεραν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, δίνοντας το καλύτερο τους εαυτό και αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Απέδειξαν ότι μπορούν να συνυπάρξουν και να συνεργαστούν με συνομήλικούς τους από άλλες χώρες, με διαφορετικές κουλτούρες και συνήθειες και να παράξουν αξιόλογα αποτελέσματα με σκληρή και ομαδική δουλειά. Τι καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα στις μέρες μας. Βέβαια, για να φτάσουμε ως εδώ υπήρξε, κατά τη γνώμη μου, μια προίκα δημιουργημένη στο σχολείο όλα τα προηγούμενα χρόνια. Όλα τα προγράμματα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικά που κάθε χρόνο υλοποιούνται στο σχολείο μας εμπλέκοντας ενεργά τους μαθητές και την τοπική κοινωνία είχαν δημιουργήσει το υπόστρωμα και την «κουλτούρα» της ομαδικής συνεργασίας και βιωματικής μάθησης, έτσι που το ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα να φαίνεται σαν μια κατάληξη και επιβράβευση όλων των προηγούμενων εμπειριών.

Σαν εκπαιδευτικός, τι να πρωτοκαταθέσω απ? όσα είδα; Την υλικοτεχνική υποδομή του Ισπανικού σχολείου με διαδραστικούς πίνακες σε 6 αίθουσες, 3 αίθουσες με υπολογιστές, εργαστήρια χημείας, φυσικής, ανθρωπολογικών μαθημάτων, μουσικής, τεχνολογίας, πληροφορικής, γήπεδα και κλειστά γυμναστήρια; Συνάδελφοι φιλικοί και πρόθυμοι να σε υποδεχτούν και να σε ξεναγήσουν στο σχολείο τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και τα αποτελέσματα της δουλειάς τους. Ξέρω ότι δεν είναι το παν, αλλά άμα τα στερείσαι τα ζηλεύεις!!

Αυτές οι συναντήσεις και για μας τους εκπαιδευτικούς είναι το ίδιο πολύτιμες όπως και για τους μαθητές μας. Γιατί και μεις μαθαίνουμε να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας και με άλλους, να θέτουμε στόχους, να βλέπουμε τον μαθητή στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, να πλουτίζουμε τις εμπειρίες και τις γνώσεις μας, να διευρύνουμε τον τρόπο σκέψης μας, να αναπτυσσόμαστε επαγγελματικά.

Γι? αυτό σας ευχαριστώ πολύ Κατερίνα, Αιμιλία, Νίκη, Αλεξάνδρα και Κατερίνα, γιατί για σας, που θα μοιραζόμαστε πάντα αναμνήσεις από την Ισπανία, αλλά και για τους άλλους μαθητές του σχολείου μας, έγιναν όλα και χωρίς εσάς δε θα γινόταν τίποτα.                     Κατερίνα Πιλαφά Μαθηματικός

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ...

Λόγω του ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος στη σχολική εφημερίδα, θα σας παρουσιαστεί η συνέχεια του διηγήματος της Πλιάκου Μαγδαληνής σε μία μικρή περίληψη.

Στο παλάτι δημιουργήθηκε αναστάτωση αφού δέχτηκε επίθεση από τους στασιαστές ενάντια στο βασιλιά. Μέσα στον πανικό η Emily τραυματίζεται και χάνει τις αισθήσεις της. Εκεί βρίσκουν την ευκαιρία οι στασιαστές και την απαγάγουν. Η Emily μεταφέρεται στο κρησφύγετο τους. Εκεί ήταν υπό την προστασία του Noma ενός στασιαστή όπου κατάφερε να κερδίσει τη φιλία του. Στη συνέχεια, όμως γνωρίζει τον Antony, ο οποίος καταφέρνει να της κλέψει την καρδιά. Εκείνος προσπαθεί να της αποδείξει ότι ο βασιλιάς είναι, στην πραγματικότητα ένας τύραννος που βασανίζει τον λαό και ότι δεν της παρουσίασε τον πραγματικό του εαυτό. Η κοπέλα πείθεται μετά από λίγο καιρό, ενώ τα συναισθήματά της γίνονται όλο και πιο δυνατά. Τέλος , ο Antony βρίσκεται αντιμέτωπος με τον βασιλιά σε μια μονομαχία. Αυτή ήταν και η τελευταία μάχη του Ερρίκου. Έτσι ο λαός πια έσπασε τα δεσμά αυτού του τυράννου, ενώ η Emily μπορούσε να ζήσει πλέον ελεύθερη, μ? αυτόν που πραγματικά αγαπούσε.

 

Η ομάδα σύνταξης

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Πιλαφά Κατερίνα (Μαθηματικός)

 

 

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

-Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας, κ. Χρήστο Παπαθανασίου (ηλεκτρολόγο) για την προσφορά 200 ? στο σχολείο μας με σκοπό την κάλυψη εκτάκτων αναγκών.

-Ευχαριστούμε τον κ. Ι. Σωτηρίου Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας EXTRACO Α.Ε. και τον κ. Ν. Λαμπέα Διευθυντή Παραγωγής της ίδιας Εταιρείας για το έμπρακτο ενδιαφέρον που δείχνουν για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών του σχολείου μας. Τελευταία τους ενέργεια η προσφορά τριών (3) μονάδων ηλεκτρολογικών υπολογιστών με οθόνες και πληκτρολόγια.

- Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας και γονέα Παναγιώτη Δουγέκο ο οποίος αφιλοκερδώς προσέφερε την εργασία του και κατασκεύασε την πτυσσόμενη ξύλινη εξέδρα του σχολείου μας για της εορταστικές εκδηλώσεις του σχολείου μας.

-Ευχαριστούμε τον συντοπίτη μας και γονέα κ. Δημήτριο Δουγέκο ο οποίος επανειλημμένως προσέφερε ποτά-δώρα για τις αποστολές Comenius του σχολείου μας στην Πολωνία (Γκντάνση) και την Ισπανία (Μαδρίτη).

-Τέλος ευχαριστούμε όσους διακίνησαν και αγόρασαν το ημερολόγιο του σχολείου μας και τους ενημερώνουμε ότι με μέρος των χρημάτων αγοράσθηκε νέα μικροφωνική συσκευή για το σχολείο μας.

COMENIUS... συνέχεια

Η επόμενη ενότητα στο πρόγραμμα Comenius έχει ως θέμα την εκπαίδευση. Μετά την επιστροφή της ομάδας από την Ισπανία, έγιναν κάποιες συναντήσεις στο σχολείο για να συντονιστούν οι επόμενες κινήσεις και να προετοιμαστούμε για τη συνέχεια. Έπρεπε, άμεσα όλες οι χώρες που συμμετέχουν, να ετοιμάσουν ένα ερωτηματολόγιο 10 ερωτήσεων με θέμα την εκπαίδευση. Η Λιθουανία, αυτή τη φορά, ήταν υπεύθυνη για τη σύνταξη του τελικού ερωτηματολογίου, που θα διατεθεί σε γονείς και μαθητές στις χώρες των εταίρων.   Στην επόμενη, κυριακάτικη αυτή τη φορά, συνάντηση μοιράστηκαν και οι αρμοδιότητες σε κάθε μέλος της ομάδας. Δυστυχώς για μας, ο χρόνος παράδοσης των εργασιών ήταν περιορισμένος, λόγω των διακοπών του Πάσχα. Έτσι έπρεπε να εργαστούμε πυρετωδώς και να ετοιμάσουμε ένα βίντεο με συνεντεύξεις καθηγητών και της κας Χατζή, εκπαιδευτικού και γονέα. Και αφού είχε κανονιστεί να γίνει περίπατος του σχολείου, στο γήπεδο της Ασωπίας, αποφασίσαμε να αρπάξουμε την ευκαιρία και να πάρουμε εκεί τις συνεντεύξεις   από κάποιους καθηγητές. Στο ρόλο του δημοσιογράφου? συμμαθητές μας. Αμέσως μετά τα video δόθηκαν στην ομάδα αποδελτίωσης και ταχύτατα την επόμενη κιόλας μέρα, στην ομάδα μετάφρασης. Έπειτα, σειρά είχε η ομάδα υποτιτλισμού και τέλος η ομάδα συρραφής -μοντάζ, για να ολοκληρωθεί ένα ακόμη κομμάτι εργασιών του προγράμματος. Επιπρόσθετα, πρέπει να συλλεχτούν 20 φωτογραφίες με θέμα την εκπαίδευση και να αναρτηθούν στο διαδίκτυο καθώς επίσης να αποδελτιωθούν τα ερωτηματολόγια που ήδη διατέθηκαν σε γονείς και μαθητές, για να έχουμε τα τελικά αποτελέσματα στην επόμενη συνάντηση.

Αυτό είναι ένα κομμάτι από την προετοιμασία του εδάφους για το επόμενο ταξίδι. Το ταξίδι αυτό, θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 29 Απριλίου στην Λετονία (για μια διανυκτέρευση) και στην Λιθουανία όπου θα γίνει η επίσκεψη σε σχολείο και θα γίνουν και τα εργαστήρια με θέμα την εκπαίδευση. Οι συνοδοί-καθηγητές   είναι η κ. Πιλαφά Κατερίνα (μαθηματικός) και η κ. Κώνστα Ευαγγελία (γαλλικής φιλολογίας) μαζί με τις μαθήτριες   της Β΄ Λυκείου Πλιάκου Μαγδαληνή, Κατσέλη Χριστίνα, Σκουρτανιώτη Ευαγγελία και Παπαθανασίου Αγγελική. Ας τους ευχηθούμε όλοι ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Αγγελική Παπαθανασίου Β΄   Λυκείου

ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

 

Την Πέμπτη 29 και την Παρασκευή 30 Μαρτίου   κάναμε δεντροφύτευση στο χώρο του σχολείου μας. Στην δραστηριότητα αυτή συμμετείχαν μαθητές και καθηγητές σχεδόν από όλες τις τάξεις. Ο διευθυντής του σχολείου μας, έφερε δέντρα τα οποία προμηθεύτηκε από το Δήμο Τανάγρας, για να φυτέψουμε. Καθηγητές και μαθητές συνεργάστηκαν σε αυτή την ευχάριστη δραστηριότητα. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για όλους!

Παρασκευή Μπουραντά, Κωνσταντίνα Παππά, Γεωργία Παππά, Ιωάννα Παπαθανασίου                                                                                Β΄ Γυμνασίου

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Μ.Ε

Την Κυριακή, 18 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στην Κρύα της Λειβαδιάς η απονομή βραβείων στους μαθητές των σχολείων της Βοιωτίας οι οποίοι διακρίθηκαν στο διαγωνισμό του Θαλή που διεξήχθη το Νοέμβριο. Την εκδήλωση άνοιξε η πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κα Δήμητρα Πρέντζα, με ένα σύντομο χαιρετισμό και έπειτα ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών κος Ζερεφός μίλησε για την παγκόσμια κλιματική αλλαγή που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και η μαθήτρια της Α? Λυκείου του σχολείου μας Κατερίνα Κουκουβίνου στην οποία απονεμήθηκε ένα τιμητικό δίπλωμα για τη διάκριση της στο διαγωνισμό καθώς και ένα βιβλίο ως δώρο.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Η 6η Μαρτίου έχει ορισθεί ως ημέρα κατά του φαινομένου της σχολικής βίας και για το λόγο αυτό στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν την ημέρα αυτή   προβολές οπτικοακουστικού υλικού που έθιγαν τέτοια ζητήματα. Την προβολή ακολούθησε διεξοδική συζήτηση με τους καθηγητές μας από την οποία βγήκαν αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα. Ήταν σίγουρα ωφέλιμο που βγήκαμε για λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και η μάθηση κινήθηκε σε άλλα επίπεδα, πέραν των σχολικών βιβλίων άλλωστε ο στόχος παρέμεινε ο ίδιος: ανοιχτά σχολεία και ανοιχτοί ορίζοντες στη σκέψη

                                                                                   Ιωάννης ΜήτοςΦιλόλογος

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Από το ταξίδι που πήγα στην Ισπανία αποκόμισα πολλές εμπειρίες. ¨Έκανα καινούργιες φιλίες, γνώρισα έναν καινούργιο πολιτισμό, τον τρόπο διασκέδασής τους και τις συνήθειές τους. Πιστεύω πως ήταν μία από της καλύτερες εμπειρίες που είχα.                                                             Αλεξάνδρα Σφυρίδη Α΄ Λυκείου

Το ταξίδι στην Ισπανία ήταν κάτι το μοναδικό. Θεωρώ πως είμαι πολύ τυχερή που ήμουν μέσα στα 5 παιδιά που επιλέχτηκαν για να συμμετάσχουν σ? αυτό το ταξίδι γιατί οι αναμνήσεις είναι όλες υπέροχες και ξεχωριστές. Γνωρίσαμε άτομα από ξένες χώρες, συνεργαστήκαμε, ανταλλάξαμε ιδέες και δημιουργήσαμε φιλίες. Ελπίζω τα παιδιά που έχουν επιλεχτεί για το ταξίδι στη Λιθουανία, που έρχεται σύντομα, να περάσουν το ίδιο όμορφα και να γυρίσουν κι αυτά με τις καλύτερες εντυπώσεις κι εμπειρίες!

                                                                   Κατερίνα Κουκουβίνου Α΄Λυκείου

Πριν περίπου ένα μήνα, η εκδρομή μας στην Ισπανία ήταν πραγματικά αξέχαστη. Εκεί γνωρίσαμε αρκετούς ανθρώπους που μας βοήθησαν σε κάθε μας κίνηση και ήταν πολύ φιλικοί. Παράλληλα χάρη στο ταξίδι αυτό μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε την πανέμορφη Ισπανία που τόσα είχαμε ακούσει γι΄ αυτή. Τέλος επιστρέφοντας στη πατρίδα ήμασταν σίγουροι ότι αποκομίσαμε ποικίλες γνώσεις που θα μας βοηθήσουν στη περαιτέρω εξέλιξη μας. Ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία και πάλι να κάνουμε ένα τέτοιο ξεχωριστό ταξίδι.

Νίκη Νικολάου Β΄ Λυκείου

Το ταξίδι στην Ισπανία ήταν μια υπέροχη εμπειρία που δε θα ξαναζήσω. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη και δεν έχω παράπονα. Για μένα, το σημαντικότερο πιστεύω, ήταν οι γνωριμίες που κάναμε με τα παιδιά από πέντε διαφορετικές χώρες. Όλοι ήταν πολύ διαχυτικοί και φιλικοί και ευτυχώς κρατάμε ακόμη επαφή με αρκετούς. Εύχομαι στα κορίτσια που θα ταξιδέψουν στη Λιθουανία να περάσουν ακόμη πιο ωραία.

                                                                     Αιμιλία-Μαρία Κόλλια Α΄ Λυκείου

Ήταν όλα υπέροχα, το αεροπλάνο, το hostel, το σχολείο, τα παιδιά και φυσικά οι συνοδοί μας. Τους ευχαριστώ και τους ζητώ συγνώμη αν τους στενοχώρησα. Παιδιά!!! Η Ισπανία είναι εκεί. Αυτό όμως που ζήσαμε με τα παιδιά αυτά δύσκολα το ξαναζείς. Μας έβαλαν στη ζωή τους χωρίς να μας ξέρουν, στις φιλίες τους, στις οικογένειες τους. Σας ευχαριστούμε!!!

Κατερίνα Κατσέλη Β΄ Λυκείου

 

Οι πέντε μέρες στην Ισπανία ήταν για μένα, σαν εκπαιδευτικός, οι πιο εποικοδομητικές ημέρες της φετινής σχολικής χρονιάς. Χάρηκα τα πέντε καταπληκτικά παιδιά μας, βλέποντάς τα να δημιουργούν, να συνεργάζονται, να χαίρονται, να διασκεδάζουν, μαζί με τους συμμαθητές τους των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Με κάναν να νοιώσω ειλικρινά περήφανη πολλές φορές και για αυτό τα ευχαριστώ και τους εύχομαι να διατηρήσουν αυτή τη ζωντάνια και την όρεξη για δουλειά για πάντα!

                                                                                    Ιουλία Τσιώλη Φυσικός

 

 

Ο ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Την Τρίτη 11/3/2012 πήγαμε εκδρομή στο δημοτικό γήπεδο ποδοσφαίρου του χωριού μας. Ο καιρός ήταν πολύ καλός και αυτό βοήθησε αρκετά. Δεν φαινόταν από την αρχή, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν από τις πιο ωραίες εκδρομές για φέτος. Διασκεδάσαμε και παίξαμε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα με παίκτες τα παιδιά όλου του σχολείου, αλλά και με τη συμμετοχή των καθηγητών. Ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα στην καθημερινότητά μας.  

                                                                       Δημήτρης Πλιάκος     Α΄Λυκείου