Δεκέμβριος 2011

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΑΣΩΠΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011 ΕΤΟΣ 3ο ΦΥΛΛΟ 16ο

Οι τ? αμφ? Αρμ? ενέμοντο και Ειλέσιον και Έρύθρας             (Ομήρου Ίλιάδα. Β΄ 499)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «COMENIUS»

 

Στο πρόγραμμα πολυμερούς σχολικής σύμπραξης Comenius, το πρώτο ρόλο πήραν οι μαθητές. Μέσα στον τελευταίο μήνα οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έβαλαν την φαντασία, την δημιουργικότητα και την ομαδικότητά τους και μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές έχουν ολοκληρώσει σχεδόν όλες τις εργασίες που έχουν αναλάβει. Η ομάδα του Comenius για να πραγματοποιήσει αυτές τις εργασίες έπρεπε να συναντηθεί και εκτός σχολικού ωραρίου, έτσι την Κυριακή 6/12 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο σχολικό χώρο όπου οι μαθητές με τους καθηγητές συνέταξαν το ερωτηματολόγιο, το οποίο, αφού μεταφραστεί , θα σταλεί στη συντονίστρια χώρα Ισπανία. Το ίδιο θα κάνουν και τα σχολεία των υπόλοιπων χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Μετά από επεξεργασία θα σταλεί πίσω στο σχολείο μας ένα άλλο ερωτηματολόγιο με τις τελικές ερωτήσεις όλων των ερωτηματολογίων που στάλθηκαν. Την Τρίτη 18/12 η ομάδα συναντήθηκε στο γνωστό στέκι, την αίθουσα με τον διαδραστικό πίνακα, ώστε να αποφασίσει την τελική επιλογή των logos (λογοτύπων) που θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας. Έτσι οι μαθητές , μετά από μυστική ψηφοφορία, ανέδειξαν τα τρία καλύτερα. Στην τελευταία συνάντηση της ομάδας την Κυριακή 7/12, η ομάδα πήρε το τελικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο πολλές από τις ερωτήσεις ήταν του σχολείου μας. Επιπλέον είδαν τα logos των άλλων σχολείων και ψήφησαν τα τρία της επιλογής τους ως καλύτερα., βέβαια δεν γινόταν να ψηφίσουν το logo του σχολείου τους. Ασχολήθηκαν όμως και με μία εργασία που έπρεπε να γίνει, την συνέντευξη. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος, οι μαθητές θα πάρουν συνέντευξη από δύο γονείς ώστε να πάρουν πληροφορίες για τον τρόπο που εκείνοι επικοινωνούσαν όταν ήταν στην ηλικία των δεκάξι. Έτσι σε αυτήν την συνάντηση κανονίστηκαν οι εργασίες που θα αναλάβει ο καθένας. Αυτά από την ομάδα του Comenius αυτό το μήνα, περισσότερα νέα στο επόμενο φύλλο.

Μαγδαληνή   Πλιάκου     Β΄ Λυκείου

 

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΟΡΥΚΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

 

       

Το σχολείο μας, μετά από πρωτοβουλία των καθηγητών επισκέφτηκε δύο μουσεία του πανεπιστημίου Αθηνών το ορυκτολογικό και το παλαιοντολογικό. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες ατόμων για την καλύτερη ξενάγηση, πράγμα που αποδείχθηκε ιδιαίτερα λειτουργικό. Η δική μου ομάδα επισκέφτηκε πρώτα το ορυκτολογικό μουσείο, το οποίο παρουσίαζε μια τεράστια συλλογή από μικρούς και μεγάλους κρυστάλλους και πετρώματα, κάποια από τα οποία ήταν μοναδικά στον κόσμο και όπως καταλαβαίνετε ήταν μεγάλης αξίας,. Δεν είχαν εντυπωσιακή εμφάνιση, αλλά με τη χρήση υπέρυθρης ακτινοβολίας, μεταμορφώνονταν σε καταπληκτικά αριστουργήματα, είχαν πολύχρωμους συνδυασμούς χρωμάτων που εντυπωσίαζαν, αφήνοντας τους μαθητές έκπληκτους.

Η επίσκεψη στο μουσείο ήταν ένα απρόσμενα φανταστικό ταξίδι.! Η δεύτερη επίσκεψη έγινε στο παλαιοντολογικό μουσείο. Ήταν ένας αρκετά μεγάλος χώρος, που στα μάτια μας ξεδιπλωνόταν μία εικόνα άλλης εποχής πολύ μακρινής από τη δική μας. Υπήρχαν θεαματικά ευρήματα οστών από ζώα τα οποία ,έχουν εξελιχτεί σε πολύ μικρότερα σήμερα, όπως ο ελέφαντας, αλλά και

από άλλα που φαντάζουν μικρογραφίες σε σχέση με τα σημερινά όπως τα

μικρά ελάφια, σε σχέση με τα σημερινά ελάφια. Μετά τα

οστά των ζώων περάσαμε στην εξέλιξη του ανθρώπινου κρανίου μέσα στους αιώνες.

Αυτή ήταν η πρώτη εκδρομή που πήγαμε για το   φετινό σχολικό   έτος. Ελπίζω με την επιστροφή από τις διακοπές των Χριστουγέννων να υπάρξουν και άλλες

τόσο σημαντικές εκδρομές· ως τότε καλές γιορτές!

Β΄ Λυκείου   Πλιάκου Μαγδαληνή

 

72ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ

Ανάμεσα στους επιτυχόντες του μαθηματικού διαγωνισμού «ΘΑΛΗΣ», βρίσκεται και η μαθήτρια της Α΄ Λυκείου του σχολείου μας, Κουκουβίνου Αικατερίνη. Η μαθήτρια θα συμμετάσχει στην επόμενη φάση του διαγωνισμού «ΕΥΚΛΕΊΔΗΣ» στις 21/01/2012. Να θυμίσουμε ότι η Κατερίνα διακρίνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά και να της ευχηθούμε καλή επιτυχία!

 

 

 

ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ...

Το κείμενο που ακολουθεί είναι η συνέχεια από το διήγημα της Πλιάκου Μαγδαληνής μαθήτριας της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας, το οποίο εκδώσαμε στην εφημερίδα μας κατά την διάρκεια της περσινής σχολικής χρονιάς και φέτος το συνεχίσουμε   Απολαύστε το....

Είχε περάσει μόνο μια νύχτα. Όμως, μήπως εγώ ήμουν υπερβολική, δεν είπε κάτι τόσο κακό. Λογικά θεωρεί τον εαυτό του λίγο ανώτερο από τους υπόλοιπους ανθρώπους, κι έπειτα θυμάμαι αυτό που μου είχε πει ο Μαρκ, το ίδιο με τον Ερρίκο. Όσο κι αν δεν ήθελα να σκεφτώ αυτή τη θεωρία, φαινόταν πιο λογική κάθε λεπτό που περνούσε. Η ιδέα ότι άρεσα στον Ερρίκο στριφογυρνούσε στο μυαλό μου όλο και περισσότερο, όμως πως γίνεται να του αρέσω, με ξέρει μόνο μία μέρα και δεν είμαι καν πριγκίπισσα. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο μπορώ να εξηγήσω την συμπεριφορά του στο ότι ζηλεύει τον Μαρκ ή κάτι τέτοιο. Όσο πιο πολύ το σκεφτόμουνα όμως, τόσο πιο απίθανο μου φαινόταν.

Κάτι βήματα διέκοψαν τις σκέψεις μου. Γύρισα να δω ποιος ήταν.

-Μαρκ!

-Ήξερα ότι θα σε έβρισκα εδώ. Κάθε φορά που είσαι στενοχωρημένη εδώ έρχεσαι.

-Πως ήξερες ότι είμαι στενοχωρημένη;

-Ας πούμε πως είδα ότι τσακώθηκες με τον Ερρίκο.

Κάθισε κι εκείνος κάτω, δίπλα μου.

-"Ερρίκο"; Προσπάθησα να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα.

-Δεν του αξίζει το "μεγαλειότατος" αφού σε έκανε να φαίνεσαι έτσι.

-Τόσο χάλια είμαι;

-Όχι, ακόμα και στενοχωρημένη είσαι μια κούκλα.

Του χαμογέλασα και έγειρα στον ώμο του, εκείνος πέρασε το χέρι του γύρω μου.

-Ευχαριστώ. Του ψιθύρισα.

Άκουσα το γέλιο του.

-Σήκω, πάμε.

-Εντάξει.

-Είδα κάτι περίεργο σήμερα.

Τον κοίταξα με απορία.

Είδα τον Ερρίκο να πάει στο σπίτι σου, να είσαι προετοιμασμένη.

-Τι ήθελε;

-Δεν ξέρω.

-Περίεργο, μπορεί να με έψαχνε, έφυγα λίγο απότομα εκείνη την ώρα και...

-Κοίτα. Ακολούθησα το βλέμμα του και είδα τον Ερρίκο να έρχεται προς το μέρος μας.

-Η μητέρα σου μου είπε ότι θα ήσουν εδώ.

Γύρισα προς το μέρος του Μαρκ.

-Έμιλυ, εμείς θα τα πούμε μετά. Μεγαλειότατε. Υποκλίθηκε και έφυγε.

Έμεινα μόνη με τον Ερρίκο.

-Τι θα θέλατε μεγαλειότατε;

-Έμιλυ, είσαι ακόμα θυμωμένη; Σε παρακαλώ, σου ζήτησα συγγνώμη, μην το συνεχίζεις.

Έδειχνε μετανοιωμένος και η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να το συνεχίσω, εξάλλου, δεν υπήρχε και λόγος.

-Όπως επιθυμείτε. Του χαμογέλασα, μου χαμογέλασε κι εκείνος.

-Λοιπόν τι λες, θα με συνοδεύσεις;

-Ευχαρίστως.

Του έδωσα το χέρι μου για να περπατήσουμε μαζί δίπλα από τη λίμνη.

Αύριο φεύγετε;

-Ναι, αύριο.

-Θέλω να σας ρωτήσω κάτι.

-Σε ακούω.

-Γιατί ήρθατε εδώ;

-Βασικά είχα πάει για κυνήγι στο δάσος. Πάω πολύ συχνά, απλά αυτή τη φορά δεν ήξερα ότι κάποιος κυνηγούσε εμένα.

-Υποψιάζεσαι κάποιον;

-Μάλλον μου επιτέθηκε κάποιος επαναστάτης.

-Επαναστάτης;

-Ναι, δέχομαι τέτοιες επιθέσεις που και που, βέβαια καμία δεν είχε πετύχει πριν.

-Γιατί θέλουν το κακό σου;

-Γιατί είμαι βασιλιάς, δεν έχουν να πάνε ενάντια σε κάποιον άλλο, είμαι η ανώτερη εξουσία.

-Είναι ανόητο, να πας ενάντια σε κάποιον μόνο και μόνο γι' αυτό που είναι; Δεν υπάρχει άλλος λόγος;

-Θα τον γνώριζα.

         -Τώρα θα μιλήσουμε γι' αυτούς;

Φαίνεται να είχε βαρεθεί αυτή τη συζήτηση.

-Εντάξει, απλά ήθελα να ξέρω.

-Μ' αρέσει που είσαι αυθόρμητη.

-Τι;

Σταματήσαμε να περπατάμε, γύρισε προς το μέρος μου και κράτησε τα χέρια μου.

-Είσαι τόσο αυθόρμητη, λες αυτό που έχεις να πεις χωρίς ενδοιασμούς, λες τη γνώμη σου και κατακρίνεις κάποιον, όποιος κι αν είναι αυτός, αγρότης, αυλικός ή βασιλιάς. Δεν πίστευα πως θα συναντούσα ποτέ κάποια σαν εσένα, είσαι πολύ έξυπνη και σε συνδυασμό με την υπέροχη ομορφιά σου, φαίνεται να είσαι η τέλεια κοπέλα.                                                               Συνεχίζεται....

Η ομάδα σύνταξης

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σύμβουλος σύνταξης: Τόλου Όλγα (Κοινωνιολόγος)

Επιμέλεια: Πιλαφά Κατερίνα (Μαθηματικός)

 

 

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

 

-Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου για την    

τοποθέτηση καινούργιων κουρτινών και τον Αντιδήμαρχο κ. Βασίλειο

Περγάλια για την ευγενική προσφορά του υφάσματος.

-Επίσης ευχαριστούμε όλους όσοι προμηθεύτηκαν το ημερολόγιό μας.

 

 

 

 

Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

   Στις σημερινές, δύσκολες και ψυχρές εποχές όπου ο καθένας κοιτάζει πως και πώς   να βολέψει οικονομικά τον εαυτό του, υπάρχουν κάποιοι   άνθρωποι και πάντα υπήρχαν στο παρελθόν οι οποίοι έχουν βοηθήσει και ενδιαφερθεί για τον πλησίον τους μέσω του   εθελοντισμού. Όλοι μας έχουμε διάφορα οικονομικά, κοινωνικά προβλήματα αλλά ας μη ξεχνάμε πως τουλάχιστον χειρότερα από κάποιους συνανθρώπους μας δεν είμαστε. Υπάρχουν τόσοι και τόσοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, ακόμη και στην Ελλάδα που αυτή τη στιγμή δεν έχουν εστία, ρουχισμό, φάρμακα,   ιατρική περίθαλψη, τρόφιμα και οι   περισσότεροι είναι ακόμα και άνεργοι. Και όλα αυτά λόγω μιας οικονομικής κρίσης τάχα. Λες και αυτοί οι άνθρωποι δεν υπήρχαν πριν από τη σημερινή κρίση. Όμως η κοινωνία τους παραμέλησε και συνεχίζει να τους παραμελεί.

Από την άλλη αν προσπαθήσουμε να τους βοηθήσουμε, να τους προσφέρουμε ο καθένας μας ό,τι έχει, θα δούμε πως για αυτούς τους άπορους ακόμα και τα λίγα από μας θα είναι μεγάλης αξίας στα μάτια τους.

Ας προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε και εμείς έναν εθελοντισμό. Θα μας χρησιμεύσει και στο τέλος θα έχουμε αποκτήσει μεγάλες γνώσεις και εμπειρίες. Πάνω απ? όλα; Την ταπεινότητα, τη μετριοφροσύνη και βεβαίως την αγάπη από τους συνανθρώπους μας. Ας θυμηθούμε πρόσωπα στο παρελθόν που οι κινήσεις τους φάνηκαν ωφέλιμες προς τον πλησίον τους. Όπως η μητέρα Τερέζα και η πριγκίπισσα της Βρετανίας Diana που ταξίδευσαν στις Ινδίες και σε άλλες φτωχές χώρες για να περιθάλψουν φτωχούς ανθρώπους και παιδιά. Τι λέτε λοιπόν; Μάλλον αξίζει το κόπο.

                                                                                  Παππά Σοφία Γ΄ γυμνασίου

 

 

                              

«Οι μαθητές συναντούν τη Φυσική και η Φυσική τους μαγεύει»

 

Στις 9, 10 και 11 Δεκεμβρίου 2011 η Ένωση Ελλήνων Φυσικών διοργάνωσε στην Αθήνα για 3η συνεχόμενη χρονιά, συνέδριο όπου συμμετείχαν οι αριστούχοι μαθητές από όλη την Ελλάδα.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Καθηγητές Πανεπιστημίου, ερευνητές και άλλοι αξιόλογοι επιστήμονες ανέπτυξαν πολλά και ενδιαφέροντα θέματα παρουσιάζοντας την ευρύτητα της Φυσικής σαν επιστήμη.   Θέματα που αναπτύχθηκαν προέρχονταν από τον χώρο της αστροφυσικής, της κοσμολογίας, της επιστήμης υλικών και των επιστημών περιβάλλοντος. Εντύπωση μας έκαναν οι ομιλίες του κου Κορατζίνου για τα νέα του Cern, του κου Νεοφώτιστου για την Παγκόσμια Κλιματική Αλλαγή και της κας Λαοκρατίας Λάκκα με θέμα «Η επανάσταση που έφεραν στις θετικές επιστήμες οι ανακαλύψεις της Μαρίας Κιουρή». Μια φράση της κας Λάκκα, που αξίζει να θυμόμαστε, είναι ότι «η επιστήμη ασχολείται με αβεβαιότητες».

Συγκεκριμένα από το σχολείο μας συμμετείχαν από τη Γ΄ Γυμνασίου οι: Λίγγου Δήμητρα-Κατερίνα, Μανάι Μηλίτσα, Ποενάρου Έλβις και ο Δουγέκος Χρήστος και από την Α Λυκείου οι: Κουκουβίνου Κατερίνα, Καραγιαννόπουλος Άλκης, Πλιάκος Δημήτρης και η Σφυρίδη Αλεξάνδρα. Μαζί μας συμμετείχαν και 7 μαθητές του Γυμνασίου Σχηματαρίου. Η παρότρυνση για τη συμμετοχή και η συνοδεία ήταν της κας Τσιώλη Ιουλίας φυσικού του σχολείου μας.

 

 

 

Λίγγου   Δημητρα- Κατερίνα   Μανάι Μηλίτσα   Γ΄ Γυμνασιου

 

 

 

 

ΠΕΝΘΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στις 15/12/2011 πραγματοποιήσαμε την πενθήμερη εκδρομή μας μαζί με το Λύκειο Σχηματαρίου, στη Θεσσαλονίκη.

Είδαμε όλη την πόλη, επισκεφτήκαμε μουσεία και το σπήλαιο των Πετραλώνων το οποίο μας εντυπωσίασε. Περάσαμε πολύ ωραία! Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη όμορφη με πολλές επιλογές για διασκέδαση και ψυχαγωγία?..

Βασιλική Μανάι Γ΄Λυκείου

 

Η   ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ

Το θέατρο σκιών είναι φυσικό να έχει αλληλεπιδράσει με την Ελληνική κοινωνία, αφού έζησε μέσα σ?αυτήν για αρκετά χρόνια. Πολλοί χαρακτηρίζουν τον Καραγκιόζη ως πρότυπο για την κοινωνία και άλλοι τον ονομάζουν καθρέφτη της κοινωνίας. Η Αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει σαφές απάντηση για το ζήτημα, εμείς θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την επίδραση που θεωρούμε ότι έχει υποστεί η κοινωνία από τον Καραγκιόζη.

Είναι λογικό να πούμε ότι αφού η κοινωνία έχει επηρεάσει τον Καραγκιόζη, αντίστοιχα έχει κάνει το ίδιο ο Καραγκιόζης στην Ελληνική κοινωνία.

Υπάρχουν δύο απόψεις για το πρότυπο του Καραγκιόζη, η μία λέει ότι ο καραγκιόζης λειτουργούσε εμψυχωτικά για τον λαό σε περιόδους κρίσης, βοηθούσε τον κόσμο να «στηριχτεί» κάπου, του έδινε μια   ελπίδα για το μέλλον, όταν δεν υπήρχε «φως στον ορίζοντα».

Πολλοί θαυμάζουν την εξυπνάδα και την πονηριά του Καραγκιόζη, και προβάλουν την προσωπικότητα, τον χαρακτήρα, τον τρόπο σκέψης και αντίδρασης ενός μέσου Έλληνα της δεκαετίας του 60?- 70?. Προσφέρει διασκέδαση στο λαό ενώ περνάει μηνύματα για πρόσωπα και καταστάσεις, που δίσταζαν οι υπόλοιποι να εκφράσουν.

Υπάρχει και μία άλλη ομάδα ανθρώπων που υποστηρίζουν ότι ο Καραγκιόζης λειτουργεί ως αρνητικό πρότυπο για την Ελληνική κοινωνία, ενώ δεν διστάζουν να του αποδίδουν ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στην σημερινή εποχή στην χώρα. Προσπάθησαν να μεταφράσουν κάθε κίνηση, λογική και συμπεριφορά του Καραγκιόζη σε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχει   ένα μέρος ευθύνης για την πορεία και την συμπεριφορά των Ελλήνων, και για να είμαστε ρεαλιστές υπάρχουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά .

Δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε καμία από τις δύο παρατάξεις για τον σαφές λόγο ότι δεν υπάρχει αλήθεια ή ψέματα σ?αυτό το ζήτημα είναι και οι δύο προτάσεις δεκτές από εμάς.

Απόσπασμα από την εργασία project της Α΄ Λυκείου

 

ΠΟΙΗΜΑ

Επιτέλους! Χριστούγεννα μαγικά

που περιμένουν με ανυπομόνησα όλα τα παιδιά!

                                                             Κλείνουν σχολεία, μεγάλη χαρά,

                                                           γλυκά, κουραμπιέδες, λόγια πολλά!

Στολίζουν το δέντρο, μικροί και μεγάλοι,

καμπάνες, τρενάκια, καρουζέλ και κεράκια.

                                                             Τρίγωνα κάλαντα, λεν τα παιδιά

                                                             μα τις πόρτες τους κλείνουν ¨γέρασαν πια¨

Όμως, λυπημένα είναι μερικά παιδιά:

¨Γιατί χιόνι δεν πέφτει ; Χριστούγεννα είναι αυτά;¨

                                                             Βράδυ πια, όλοι για ύπνο

                                                             δώδεκα η ώρα, εγώ όμως λείπω.

Κοιτάζω το δέντρο, περιμένω να? ρθει.

¨Λες να με ξέχασε ή θάρθει μ? αμάξι;¨

                                                             Μία η ώρα και το δέντρο ακόμα λάμπει,

                                                           όλοι κοιμούνται, σβησμένο το τζάκι.

Σηκώνομαι αργά, πάω για ύπνο,

¨Δεν θάρθει, συλλογίζομαι, αλλά μέσα μου ελπίζω!

                                                           Ήρθε το πρωί κι ο ήλιος δεν λάμπει

                                                           σηκώνομαι επάνω σαν περήφανο άτι

Τρέχω μέσα στο καθιστικό με ρυθμό γοργό,

μα δώρο δεν αντίκρισα ούτε για ένα λεπτό!

                                                  ¨ Δεν φάνηκε¨, σκέφτηκα ¨Και ούτε θάρθει πάλι¨

                                                     νιώθω λύπη και θυμό και το βήμα μου μισό!

Ξάφνου όμως στο δεντράκι το μικρό

ένα δώρο είδα τυλιχτό και λαμπερό!

                                                         Μένω έκπληκτη, πάω και τ΄ ανοίγω

                                                         ένα κουδουνάκι μικρό, ασημένιο, μαγικό!

Ενθουσιασμένη καθώς ήμουν έτρεξα ξανά στο καθιστικό

και προς μεγάλη μου έκπληξη χιόνι είδα τρυφερό!

                                                         ¨Πρέπει να χιόνισε το βράδυ¨ είπα,

                                     θαρρώ πως τα παιδιά το απόγευμα θα φάνε μεγάλη ήττα!

Γελώντας γύρισα στο κρεβάτι μου το μαλακό,

ξάπλωσα και συλλογίστηκα ¨θα σηκωθώ όταν είναι η ώρα για γλυκό¨  

 

Βασιλική Τούντα Α΄ Λυκείου

 

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ

1/12/2011:   Ημέρα κατά του AIDS

2/12/2011:   Ημέρα για την Εξάλειψη της Δουλείας

3/12/2011:   Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

5/12/2011:   Ημέρα Εθελοντισμού για την Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη

7/12/2011:   Ημέρα της Πολιτικής Αεροπορίας

9/12/2011:   Ημέρα κατά της Διαφθοράς

10/12/2011: Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

18/12/2011: Ημέρα Μετανάστη

 

Β΄ Λυκείου Κατερίνα Κατσέλη