Η γιορτή της 25ης Μαρτίου διεξήχθη με επιτυχία στο σχολείο μας. Όπως φαίνεται και από το πρόγραμμα, πληθώρα μαθητών πήρε μέρος σε αυτή, συμμετέχοντας είτε στα θεατρικά σκετς και τις χορωδίες είτε διαβάζοντας το χρονικό και απαγγέλλοντας ποιήματα. Κάποιοι ταλαντούχοι μαθητές μας έπαιξαν κιθάρα, βιολί και αρμόνιο δίνοντας ένα ιδιαίτερο χρώμα στη γιορτή.
Οι οργανωτές καθηγητές
Βαγγέλης Μαλμέν ? Ιωάννης Μήτος

- vEισαγωγή: Άλωση Κωνσταντινούπολης (Βίντεο)
- vΧορωδία: Να ?τανε το εικοσιένα ? Κιθάρα παίζει ο μαθητής Άλκης Καραγιαννόπουλος και βιολί ο μαθητής Χρήστος Δουγέκος
XΡONIKO 25ης Μαρτίου
Διαβάζουν οι μαθητές Καιτούλα Λίγγου ? Φίλιππος Ιωαννίδης
Κατά τη διάρκεια του χρονικού, προβάλλεται παρουσίαση σε powerpointστιγμών και ηρώων της Επανάστασης του 1821 και παρεμβάλλονται τα ακόλουθα κείμενα, τραγούδια καθώς και δυο μικρά θεατρικά:
- Ο Όρκος των Φιλικών: Διαβάζουν οι μαθητές Γιάννης Μάμαλης και Νίκος Θάνος
- Βίντεο για τον Παπαφλέσσα (Έναρξη της Επανάστασης)
- Χορωδία: Κλεφτόπουλα ? Αρμόνιο παίζει η μαθήτρια Ιωάννα Παπαθανασίου-Λαψάνη
- Χορωδία: Ο Θούριος του Ρήγα ? Στο αρμόνιο βρίσκεται η μαθήτρια Ιωάννα Παπαθανασίου-Λαψάνη
- Η Καταστροφή των Ψαρών (Δ. Σολωμός) Απαγγέλλει ο μαθητής Νίκος Κουκουβίνος
- Ελεύθεροι πολιορκημένοι: Β΄ Σχεδίασμα Απαγγέλλει η μαθήτρια Βασιλική Σπανού
- Εις Σάμον (Α. Κάλβος): Απαγγέλλει η μαθήτρια Μηλίτσα Μανάι
- Ακούγεται το τραγούδι το βλέφαρο του κεραυνού (Ν. Ξυλούρης)
- Είμαστε στο Εμείς: Απόσπασμα από τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη - Διαβάζει η μαθήτρια Άλμπα Χότζα
- Θεατρικό σκετς: Τα αγάλματα ? Συμμετέχουν οι μαθητές Κλάιντι Ατία, Ιωάννης Κατσέλης, Μενελία Κουκουβίνου, Δημήτρης Λάμπρου, Δημήτρης Νικολάου και Βαγγέλης Τούντας
- Θεατρικό σκετς: Μαντώ Μαυρογένους - Συμμετέχουν οι μαθήτριες Κωνσταντίνα Θεοδώρου και Μαγδαληνή Πανούση
- Το ελληνόπουλο (L? Enfant) του Β. Ουγκώ(Απόδοση στα ελληνικά: Κωστής Παλαμάς) Απαγγέλλει η μαθήτρια Εβελίνα Δουγέκου
- Ακούγεται το τραγούδι Ωδή στον Καραϊσκάκη του Σαββόπουλου
- Εθνικός Ύμνος
Συντονιστές Γιορτής: Βαγγέλης Μαλμέν ? Ιωάννης Μήτος
|
|
